پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 بهمن 1398 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 66990

استقبال وحدت آفرین بویراحمد و دنا از جریان ندای وحدت/روشنفکر برای امید آمده است

بررسی‌ها نشان می‌دهد حجم دعوت‌های مردمی از روشنفکر به گونه‌ای بوده که امکان رسانه‌ای شدن این برنامه‌ها به صورت جداگانه وجود ندارد و تیم رسانه‌ای ندای وحدت تصمیم گرفته است منبعد برخی از این نشست‌ها را به صورت گروهی به پاس حرمت مردم منتشر کند.

صدای جنوب:

این روزها نسیم وحدت و برادری در سرتاسر آسمان بویراحمد و دنا طنین انداز بوده تا جایی که این برابری و برادری گرما بخش سرمای زمستان شده است.

به گزارش صدای جنوب،، برخی از مردم مناطق مختلف بویراحمد و دنا با دعوت از مهدی روشنفکر کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از جریان مردمی و انقلابی ندای وحدت اعلام می‌کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد حجم دعوت‌های مردمی به گونه‌ای بوده که امکان رسانه‌ای شدن این برنامه‌ها به صورت جداگانه وجود ندارد و تیم رسانه‌ای ندای وحدت تصمیم گرفته است منبعد برخی از این نشست‌ها را به صورت گروهی به پاس حرمت مردم منتشر کند.

به گزارش صدای جنوب، برخی از اهالی سروک(صالح‌پورها)، جلیلی‌ها(تازش)، سادات کوپن مقیم یاسوج، تخلایی‌ها(جاودانه)، نورآبادی‌های مقیم یاسوج و برخی از متنفذین بویراحمد و دنا در نشست‌های جداگانه حمایت خود را از مهدی روشنفکر اعلام کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت