پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 بهمن 1398 ساعت 01:11:: شناسه خبر: 67054

۴۹ پروژه مهم اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی واگذار شد

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۹ پروژه مهم اقتصادی استان به بخش بخش خصوصی واگذار شد.

صدای جنوب:

سیدحشمت الله صمیمی دوست در نشست ستاد اقتصادی مقاومتی گفت: ۴۹ پروژ مهم قابل واگذاری به بخش خصوصی در استان مورد بررسی قرار گرفت.

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، این تعداد طرح و پروژه مربوط به هشت دستگاه اجرایی است افزود: ۱۴ پروژه ورزشی، ۱۳ پروژه گردشگری، ۸ مورد آب منطقه ای و آب و فاضلاب شهری، ۲ طرح در حوزه علوم پزشکی، هفت پروژه در آموزش و پرورش و ۲ طرح در حوزه کشاورزی است.

صمیمی‌دوست با تاکید به اینکه برای واگذاری این طرح ها و پروژه ها باید تلاش بیشتری به کار گرفته شود، اظهار داشت: دولت برای این تعداد طرح ۳۸ میلیارد تومان یارانه سود تسهیلات به استان ابلاغ کرده است.

 این مسوول بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، باید کارها کارشناسی شده تر، تخصصی و فنی‌تری از سوی دستگاه‌های اجرایی، مدیریت و برنامه ریزی و با همکاری اتاق بازرگانی و سرمایه گذاران بومی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه واگذاری پروژه های عمرانی نیمه تمام به بخش خصوصی از اهداف مهم اقتصاد مقاومتی است تاکید کرد: برای تسریع در واگذاری آنها تسهیل گری لازم و علمی کردن فرآیند واگذاری مورد توجه باشد.

معاون امور اقتصادی استانداری ابراز داشت: پروژه های هر دستگاه در جلسات کمیسیون مخصوص آن بخش مورد بررسی دقیق قرار گیرند و سپس برای تصمیم نهایی به جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارائه شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت