پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 بهمن 1398 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 67458

زینل زاده؛ برخی فکر میکنند فقط کارهای ظریف بهداشت و درمان و اموزش را باید به بانوان سپرد

اردلان زینل زاده شهردار سابق دوگنبدان که طی دو دوره ۴ساله مدیریت شهرداری دوگنبدان را برعهده داشت و اکنون کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است در ادامه نشست های خود ساعتی پیش در جمع برخی از بانوان گچساران حضور پیدا کرد و با آنها گفتگو کرد. به گزارش صدای جنوب؛زینل زاده در این […]

اردلان زینل زاده شهردار سابق دوگنبدان که طی دو دوره ۴ساله مدیریت شهرداری دوگنبدان را برعهده داشت و اکنون کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است در ادامه نشست های خود ساعتی پیش در جمع برخی از بانوان گچساران حضور پیدا کرد و با آنها گفتگو کرد.
به گزارش صدای جنوب؛زینل زاده در این دیدار از بانوان حاضر تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: خدمت شما بانوان رسیدیم که خودمان را معرفی کنیم ، نه برای اینکه شخص زینل زاده ، اسم و فامیل بلکه فکر ،برنامه ها و ایده هامان رو معرفی کنیم.
وی ادامه داد:انتخاب خوب باید بر پایه شناخت و استواری باشد.
مشروح اظهارات این کاندیدای شاخص به شرح زیر می باشد:
ما امروز در جمع بانوان آمدیم و غالب جلسات ما جلسه بانوان است،اشتیاق خوبی در بین بانوان می بینم و گاهی می بینم بانوان حساسیت بیشتری نشان میدهند و این اتفاق خوبی هست و ما می بینم بانوان برای خود و فرزندانشان احساس دغدغه دارند و این بسیار خوب است و به آنها تبریک میگویم و استقبال را در بین بانوان می بینم.
رای بانو نباید در کنار رای آقایان تعیین تکلیف شود.
بانوان ۵۰ درصد آرا را دارند ولی در عرصه های مختلف به گونه ای در حاشیه قرار دارند.
طی مطالعاتی که در استان در زمان مدیریت من بر اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی انجام شد بنگاههایی که در اختیار خانم ها بودند موفقیت بیشتری داشتند.
واقعا میشود از پتانسیل بانوان که نادیده گرفته شده استفاده کنیم، ما فقط فکر میکنیم کارهای ظریف بهداشت و درمان را به بانوان واگذار کنیم.
اگر امروز در معیشت و اقتصاد مشکل داریم پتانسیلی که در بانوان وجود دارد را درک نکردیم.
ما بانوانی در یاسوج داشتیم که در پرورش گل فعالیت داشتن و واحد تولیدی آنها فعال و خوب بود.
به چند دلیل باید بانوان را در حل مشکلات معیشت و بیکاری وارد نماییم،یکی انحراف در بخش بانوان به مراتب کمتر است دوم بانوان یک جور هایی حساستر هستن و در ارتباط با تولید حساسیت بیشتری دارند.چون بانوان دقت و حساسیت بیشتری دارند.
بانوان واقعا در عرصه تولید و معظل اشتغال باید وارد عرصه شوند. بانوان میتوانند به عنوان مدیر موفق باشند به نسبت آقایان.
ما به عنوان اعتماد نمی کنیم،بنده در زمان مدیریتم خانم نیکمرام را چون دقت و وقت میگذاشت علی رغم مخالفت های زیاد را به عنوان معاون روابط کار انتخاب کردم ،خوشبختانه خوب جواب دادند و شرح وظایف خود را بدرستی انجام دادند و امروز به عنوان مدیر کل خوب و نمونه و کارا شناخته شده است،ایشان هم در استان تنها مدیرکل خانم هستند و هم در وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی تنها خانم مدیر کل هستند.
ما باید در جاهایی به بانوان اعتماد کنیم. باید در عمل و اجرا یکی از حلقه های راه گشایه ما باشد در عبور.
در پستها،پرداخت تسهیلات،وامها و کلید زدن کارها باید به بانوان اهمیت دهیم.
ما اگر میخواهیم عبور کنیم باید بین آقا و خانم تفاوت نگذاریم. من۸ سال در مدیریت شهری هم شورا و هم شهرداری بودم و شما رصد کنید من و بقیه کاندیدها را. آیا زینل زاده پارتی بازی کرده و غیره.
حرف کاندیدها را فقط گوش نکنید بلکه خودتان گذشته را رصد کنید.

تفاوت من ایست که برنامه ارائه میدهم.
ما روشنگری میکنیم و هیچکس را به انتخاب خودم بنا به دلایل قومیتی تشویق نکردم.
یکی از ویژگی های من صداقت هستم و هیچگاه دروغ تحویل مردم ندادم،صادقانه کار کردم و قولی که همه جا دادم این جا هم دادم این است که شما را از انتخابتان پشیمان نکنم.
دوست دارم اگر میخواهید من را انتخاب کنید یک رصدی هم انجام دهید و گذشته فرد شرط کافی ست.
گفتنی است استقبال خوبی از سوی بانوان گچسارانی از این نشست شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت