پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 بهمن 1398 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 67591

حماسه مردم روستاهای ایل بهمئی دیشموک با سردار هاشمی پور/تصاویر

مردم مهمان نواز روستاهای دشتک علیا،سفلی ،مورخانی، بردسفید،تنگ سوخته،تنگ تی،لیراب،طایفه‌های نریمیسا،عالی مهمد،نوروزی،مهمد میسا از ایل غیور بهمئی ضمن قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر هاشمی پور برای وی در انتخابات پیش رو آرزوی موفقیت نمودند.

صدای جنوب:

مردم برخی از روستاهای ایل بهمئی بخش دیشموک امروز میزبان سردار هاشمی پور بودند.

به گزارش صدای جنوب،مردم مهمان نواز روستاهای دشتک علیا،سفلی،مورخانی، بردسفید،تنگ سوخته،تنگ تی،لیراب،طایفه‌های نریمیسا،عالی مهمد،نوروزی،مهمد میسا از ایل غیور بهمئی ضمن قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر هاشمی پور برای وی در انتخابات پیش رو آرزوی موفقیت نمودند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی نیز از میهمان نوازی ایل غیور بهمیی قدردانی کرد و گفت: هر وقت از شجاعت و حماسه و همدلی صحبت میشود بی شک نام دلیرمردان ایل بهمئی در اذهان نقش می بندد.

وی تصریح کرد:در سال های اخیر خدمات زیادی انجام و موفقیت های زیادی حاصل شد  که بیشتر این  موفقیت ها ناشی از دعای خیر شما در حق خادم خودتان بوده است.

هاشمی پور افزود:با همه خدماتی که با همکاری خیرین و دولت محترم  ارائه شده اما تا تحقق کامل شعارهای داده شده در ۴سال گذشته راه زیادی داریم که به امید خدا در این چهار سال آینده به بیشتر آنها جامه عمل می پوشانیم.

وی بابیان اینکه در خدمت به مردم هیچ مرزی نمی شناسد خاطرنشان کرد:تمام مردم کهگیلویه بزرگ شایسته بهترین امکانات و خدمات هستند و این محقق نمی شود مگر اینکه همه با هم همدل باشیم و از تفرقه و مسایل حاشیه ای دوری جوییم.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت