پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 مهر 1395 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 6769

آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد برگزارشد:

فدایی ،فدای بی پولی شد/۷۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۱۸۰طرح وزارت راه و شهرسازی نیاز است

محمدعلی علیمرادی در این آیین به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد معرفی و از خدمات ۱۷ماهه حسن فدایی مدیرکل پیشین نیز تجلیل شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون فنی و اجرایی وزارت راه و شهرسازی گفت: ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۱۸۰ طرح عمرانی و ساختمان های عمومی و تاسیساتی در حال ساخت این وزارتخانه در سراسر کشور نیاز است.

۸۲۲۵۴۵۵۹-۷۱۰۶۶۴۷۷

به گزارش صدای جنوب ،محمدجعفر علیزاده درحاشیه تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان در  یاسوج  اظهار داشت: میزان اعتبار پیش بینی شده در بودجه سال جاری برای این تعداد طرح عمومی و ساختمانی افزون بر ۱۲هزار میلیارد ریال است.
وی گفت: این طرح های عمرانی و ساختمانی در بخش های گوناگون شامل بهداشت و درمان، ورزش، مراکز آموزشی، ندامتگاه ها و مصلی ها هستند که هشت طرح بزرگ از این تعداد ورزشی است.
مدیر عامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی افزود: هم اینک نیز بیش از ۱۰۰بیمارستان در قالب ۲۴هزار تخت در کل کشور در حال اجرا است.
علیزاده ادامه داد: ۴۰ بیمارستان در قالب چهار هزار و۶۰۰ تخت بر اساس برنامه ریزی انجام شده از این میزان تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد که تاکنون هفت مورد آن آماده افتتاح هستند.
وی تصریح کرد: ۳۳ مورد دیگر از این تعداد نیز در حال اجرا هستند که سه بیمارستان در قالب ۴۸۰ تخت مربوط به استان کهگیلویه وبویراحمد است.
وی با بیان اینکه ۴۲۰ میلیارد ریال برای شتاب بخشی و تکمیل بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج در سال جاری اختصاص یافته است، گفت: این بیمارستان هم اینک حدود ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
معاون فنی و اجرایی وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: بیمارستان های ۹۶ و ۱۰۰تختخوابی گچساران نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.
علیزاده افزود: بخش عمده ای از اعتبارات و هزینه های عمرانی مورد نیاز وزارت راه و شهرسازی بویژه در حوزه راه ها و راه آهن از طریق اسناد خزانه تامین می شود.
وی بودجه اسناد خزانه کل کشور را در سال جاری افزون بر ۱۷۵ هزار میلیارد ریال ذکر کرد.
محمدعلی علیمرادی در این آیین به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد معرفی و از خدمات ۱۷ماهه حسن فدایی مدیرکل پیشین نیز تجلیل شد.

فدایی بابعضی ازنمایندگان ومدیران استانی دچار اختلاف بود و این اختلاف و حرف نشنوی وی موجب خداحافظی زودهنگام  شد هرچند نبوداعتباررا باید به بدشانسی های وی اضافه کرد.
استان ۷۰۰هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد دارای ۶ هزار کیلومتر راه است که حدود چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر از این میزان راه روستایی است.
شاخص آسفالت راه روستایی در این استان هم اینک ۴۲ درصد است که حدود ۳۴ درصد کمتر از میانگین ۷۶ درصدی کشور می باشد و از این لحاظ رتبه آخر را بین همه استان ها داراست.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت