پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 بهمن 1398 ساعت 00:11:: شناسه خبر: 67790

۱۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی در بویراحمد افتتاح شد

فرماندار شهرستان بویراحمد میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای این تعداد طرح اقتصادی و عمرانی را افزون بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

صدای جنوب:

۱۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی در ششمین روز از دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی با حضور حسین کلانتری استاندار و جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه وبویراحمد در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد.

فرماندار شهرستان بویراحمد میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای این تعداد طرح اقتصادی و عمرانی را افزون بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

شاهرخ کناری تصریح کرد که از این تعداد ۱۲۱ مورد عمرانی و ۱۷ طرح اقتصادی است.

وی میزان اشتغالزایی این طرح ها را افزون بر ۵۲۸ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد هفت مورد کلنگ زنی و مابقی طرح های افتتاحی است.

کناری افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه روستای تنگاری با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال و زیربنای حدود یک هزار و ۲۲۵ متر مربع ، بهسازی و آسفالت ۴۶ روستا ، افتتاح ساختمان مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، فاز دوم طرح تولید روغن موتور با اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد ریال و تولید روزانه ۹۶ هزار لیتر را از مهمترین طرح های افتتاحی اعم از اقتصادی و عمرانی در دهه فجر امسال در شهرستان بویراحمد  کرد.

فرماندار بویراحمد سالن چندمنظوره ورزشی روستای فیروز آباد با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد ریال و همچنین طرح کشاورزی تولید قارچ با سرمایه گذاری حدود ۳۶ میلیارد ریال را از دیگر طرح های مهم و افتتاحی در این شهرستان ذکر کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در آیین بهره برداری از طرح های دهه فجر شهرستان بویراحمد گفت: مهمترین شاخص مثبت در اجرای این طرح ها مشارکت و سهم قابل توجه بخش خصوصی و بانک ها در برخی طرح های اقتصادی بوده است.

حسین کلانتری تصریح کرد: همچنین اجرای طرح ها با اولویت مناطق محروم و روستاها و همچنین حضور موثر و قابل تحسین بانوان در اجرای طرح های اقتصادی که خود نوید بخش آینده ای به مراتب بهتر برای حضور موثرتر زنان در عرصه های مختلف خواهد بود، از دیگر نکات مثبت و قابل توجه در بهره برداری از پروژه های دهه فجر امسال در استان و شهرستان بویراحمد است.

وی تصریح کرد: البته برخی طرح ها با نواقصات و کمبودهایی در حوزه زیرساختی از جمله نداشتن جاده دسترسی مناسب و یا برخی تاسیسات آب و برق مواجه بودند که دستگاه های متولی موظفند با محوریت و مدیریت فرماندار ظرف کمتر از یک ماه این مشکلات و درخواست های مجریان و سرمایه گذاران را مرتفع کنند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دولت تدبیرو امید در این شرایط سخت و پیچیده و برغم همه تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی اما همواره یکی از راهبردها و سیاست های اصلی خود را بر توجه ویژه به روستاها و مناطق محروم و همچنین جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر در سایه ارایه خدمات مطلوب و توسعه متوازن استوار کرده است.

شهرستان بویراحمد به مرکزیت یاسوج دارای جمعیتی حدود ۳۰۰ هزار نفر از شهرستان های سردسیری استان کهگیلویه وبویراحمد است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت