پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 بهمن 1398 ساعت 09:11:: شناسه خبر: 67824

زینل زاده در جمع اهالی دهستان لیشتر؛آمده ایم تا حرف نو و تازه ای برای مردم داشته باشیم.

برخی از اهالی روستاهای هفت چشمه،محمد آباد و اسلام آباد دهستان لیشتر از توابع بخش مرکزی شهرستان گچساران پنجشنبه ۱۷ بهمن  میزبان اردلان زینل زاده یکی از شاخص ترین کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ی گچساران و باشت بودند. به گزارش صدای جنوب؛اردلان زینل زاده،کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی […]

برخی از اهالی روستاهای هفت چشمه،محمد آباد و اسلام آباد دهستان لیشتر از توابع بخش مرکزی شهرستان گچساران پنجشنبه ۱۷ بهمن  میزبان اردلان زینل زاده یکی از شاخص ترین کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ی گچساران و باشت بودند.
به گزارش صدای جنوب؛اردلان زینل زاده،کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در این نشست گفت:آمده ایم تا عبور کنیم و آنهم از مشکلاتی که شما مردم لیشتر امید حل کردنشان را ندارید.
وی افزود:بنابراین انتخابی که با مقایسه انجام شود انتخابی اصلح خواهد بود،هرچندمشکل ما تفکر و جریانی است که سالهای متوالی ادامه داشته است.
زینل زاده تصریح کرد:باید منافع عموم مردم را بر خواص ترجیح دهیم،خواه آن خواص برادر ،داماد،عمو وخواهر باشد،اگر چه همه درگیر معیشت هستیم،اما سفره مردم هم دیده نمی شود.
کاندیدای انتخابات مجلس تصریح کرد:تغییر فرد به تنهایی کافی نیست،اینکه فقط بگوییم یک فرد نباشد هر که می خواهد باشد اشتباه هست،نباید فرقی بین فردی که صد رای جمع می کند و آن فردی که تنها رای خود و خانواده اش را دارد قائل شد.همه افراد باید محترم شمارده شوند.
وی تصریح کرد:نگاه ما این است که در وهله اول باید مسئولان و مدیران در سرلوحه کلام و عملشان صداقت و عدالت باشد ،درحالی که مردم تشنه عدالت هستند،نگاه مادی گرایی،فامیل گرایی و قومی گرایی آسیب زا شده است.
وی تصریح کرد:اگر زینل زاده با مشتی اوراق بهادار سراغ شما آمد پس بدانید زینل زاده حال شما را که تغییر نخواهد داد آینده تان را هم نابود می کند وکسی که به دنبال خرید رای مردم است خیانت به جمهوریت نظام می کند.
کاندیدای انتخابات مجلس اظهارکرد:تطمیع کردن عدول از جمهوریت و اسلامیت است،لابی گری اگر در راستای منافع مردم باشد خوب است نه در راستای جیب خود و افراد،بدانید که در شهرداری نوچه پروری نکردم که افرادی را که شایسته نبودند جایگاه دهم ،بلکه افراد را بر اساس شایستگی جایگاه دادیم.
درادامه زینل زاده در جمع اهالی محمد آباد لیشتر نیز گفت:اگر همه نباشند تا من باشم، پس شما بدانید که من ضعیف هستم و نمی توانم رقابت کنم و برنامه ندارم و فقط به لیشتر می آییم و چون می گوییم بویراحمدی هستم پس به من رای بدهیم که این موضوع اصلا معنا و مفهوم ندارد.
وی افزود:اما افتخار می کنم که بزرگانی مثل شما را بنده دارم و پاره تن همدیگر هستیم و در انتخاب برای شما باید فرصتی باشد که انتخابگر باشید ،و باید سلیقه ها،افکار مختلف و برنامه های مختلف را نیز ملاحظه کنید در حالی که معتقدم برنامه ای که تاکنون اجرا شده و نتیجه نداده در آینده هم نتیجه نخواهد داد و مشکلی را نیز حل نخواهد کرد.
این کاندیدای انتخابات مجلس گفت:ما نیامده ایم که بگوییم که در این ۸سال یک عده ای خورده اند و حالا نوبت ماست که بخوریم،این نگاه را نداریم و معتقدیم باید حرکتی باشد که شرایط همه مردم خوب بشود،پس حرکتی باید در عرصه اقتصادی صورت بگیرد که مردم از این بلاتکلیفی دربیاید.
وی تصریح کرد:جوان می شناسم حدود ۱۶سال است که دنبال کار می گردد ،که اگر در این مدت در جایی کار می کرد و جزو مشاغل سخت بود چند سال دیگر باید بازنشسته می شد،آمده ایم که بگوییم نباید در جامعه شاهد چنین مشکلاتی باشیم و بایدشرایط و اوضاع و احوال به گونه ای باشد.
زینل زاده تصریح کرد: نباید شرایطی به گونه ای باشد که جوانان بیایند فرصت ها و شغل را گدایی کنند،و افرادی هم هستند که فکر می کنند از جیبشان در می آورند و به مردم می دهند در حالی که اگر موضوعی هم باشد فرصتی است که جمهوری اسلامی برای خدمت صادقانه به مردم قرار داده است.
این کاندیدای انتخابات مجلس گفت:اینجور نباید باشد که برخی خیلی از مسائل را در انحصار خودش دربیاورد و هیچ مدیری نباید به خودش افتخار کند و بنازد که مثلا در فلان شرکت ۱۰۰نفر را برای کار معرفی کرده است که اشتباه بزرگی است که عام مردم ما هم باور کرده اند و از این موضوعات نیز به نوعی سوء استفاده هم می شود.
وی افزود:کسی که خودش را محور دموکراسی می بیند پس اطرافیانشان نیز نباید چنین دیدگاهی داشته باشند و اطرافیان نباید زبان ارعاب و سلاح را داشته باشند و هیچ دلیلی ندارد که زینل زاده و حامیانش با خودشان سلاح حمل کنند و به نوعی بادیگارد داشته باشد که این خودش یک ضعف بزرگ است.
زینل زاده تصریح کرد:اگر چه امنیت و انظباط اجتماعی امروز خروجی همان عملکرد زینل زاده است و آن کسی که بیرون ایستاده است به نوعی خودش عامل ناامنی است و اگر ما خودمان و عملکردمان را در عمل اصلاح کرده باشیم و مردم واقعی را دیده باشیم؛ و نه آن کسانی که به زور هر آنچه از ما خواستند باج گرفته باشند.
این کاندیدای انتخابات مجلس گفت:امروز اگر در منطقه حضور پیدا می کنیم نشانه این است که امنیت داریم چرا چون مردم را حرمت کردیم و حرمت این نیست که جلوی مردم خم و راست بشویم،و حرمت یعنی اینکه به هرکسی به اندازه حق خودش احترام گذاشت و این بایستی اجرا شود.
وی اظهارکرد:ما در عمل در شهرستان گچساران اثبات کرده ایم که عملگرا بوده و خواهیم ماند،و در این راستا جسارت و عدالت هم داشته ایم،توصیه ای دارم که عزیزان حتما نهج البلاغه را مطالعه ای داشته باشند .
زینل زاده درادامه افزود:مهم نیست زینل زاده چند سال شهردار بوده است و برای اینکه کسی بتواند هنر و جوهرش را نشان بدهد و یک الگوی عملی از مدیریت ترسیم بکند یکسالش کافی است و می تواند در همین یکسال رضایت مردم و نحوه عمل را به خوبی نشان دهد.
وی تصریح کرد:اینکه می گویند قبلا تورم وجود داشته و امروز هم وجود دارد این موضوع نمی شود و یک مدیر یعنی کسی که بتواند گشایشی ایجاد کند و اگر قرار باشد شرایط به همین منوال بگذرد و امثال زینل زاده بیایند و بروند چه ارزشی دارد و انتخابات چه فایده و معنایی دارد،هنر مدیریت در تغیرو عبور است، عبور از مشکلات و معضلات.
این کاندیدای انتخابات مجلس گفت:اهم مسائل و مشکلاتی که ما امروز در جامعه داریم،معیشت مردم است و همه جا اول می گویم معیشت بعد می گویم بیکاری ،چون حقوق بگیر ما هم امروز درآمدش مکفی نیست،معیشت بد هم مخصوص بیکار است و هم مخصوص حقوق بگیر که این موارد را می شود مرتفع کرد.
این کاندیدای انتخابات مجلس گفت:بنده به عنوان فرزند این آب و خاک آمده ایم که که بگوییم می شود تحول و حرکتی تازه ای را آغاز کرد،همانطور که در شهرداری ایجاد کردیم خیلی ها می دانند که ما با همکاری سایر عزیزان تغییرات ایجاد کردیم و ما با هم می توانیم خیلی از مشکلات را مرتفع کنیم و حرکت تازه ای را آغاز کنیم.
وی تصریح کرد:بنده هیچ ترسی از تعدد کاندیداها نداشته و ندارم ،از نظر بنده فرصت باید برای مردم پیش بیاید و آمده ایم تا حرف نو و تازه ای برای مردم داشته باشیم نه اینکه باجی بگیریم و برویم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت