پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 بهمن 1398 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 68265

باصدور پیامی:

هاشمی پور،همگان را به حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت نمود

نماینده مردم  شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن دعوت نمود.

صدای جنوب:

نماینده مردم  شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن دعوت نمود.

در پیام سردار هاشمی پور آمده است:

«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ»

۲۲ بهمن عصاره تاریخ، فجر درخشان و منور انقلاب فرا رسید.

روز ۲۲ بهمن گل سرسبد روزها، بهمن چکیده ماه ها، زمستان، بهار فصل ها و سال ۵۷ عصاره تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی است.
بنیانگزار فقید انقلاب چه زیبا فرمودند: « ۲۲ بهمن یوم الله است »
محور و رمز این تحول جهانی، رهبری پیامبرگونه امام راحل (ره)، جانفشانی و ایثار مردان و زنان خداجو، انسجام و وحدت مردم و بالاتر از آنها، لطف و مدد الهی انقلاب اسلامی را به ملت ایران عطا فرمود.
در امتداد این نهضت عظیم برگرفته از قیام عاشورا، زعامت و درایت مقام عظمای ولایت است که فرموده اند « ما راهپیمایی ۲۲بهمن را در پیش داریم خواهید دید ملت عزیز مثل سال های گذشته و پر شورتر از گذشته وارد عرصه نگاه های جهانی خواهد شد»
آری ۲۲ بهمن آرمان ملت ایران است و متعلق به همه مردم است.
اینجانب بعنوان خادم مردم در خانه ملت با گرامیداشت یاد حضرت امام و همه کسانیکه در به نتیجه رسیدن انقلاب نقش ایفا کرده اند این روز بزرگ و ماندگار را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده های گرانقدر شهداء، آزادگان، جانبازان، ایثارگران و تمام ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
همگان را به حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز جشن ملت ایران دعوت می نمایم تا بار دیگر ضمن خلق حماسه ای دیگر، دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مأیوس نمایند و با آرمان های بنیانگزار کبیر و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت نماییم.
توفیق، سلامت، سربلندی و سرافرازی ملت ایران را از خدای سبحان مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت