پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 مهر 1395 ساعت 10:07:: شناسه خبر: 6839

رئیس سازمان بسیج مستضعفان در یاسوج:

مردم کهگیلویه وبویراحمد مسیر انقلاب اسلامی را ادامه می دهند

سردار نقدی: مردم استان به نسبت جمعیت هم بیشترین شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده اند و هم بیشترین حضور را در جبهه های جنگ داشته اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: دشمنان از عظمت و کرامت زن مسلمان ایرانی هراس دارند و تلاش می کنند برای جبران شکست خود زنان جمهوری اسلامی را به سوی غرب و شرق سوق دهند. 

به گزارش صدای جنوب، سردار محمدرضا نقدی روز چهارشنبه در چهارمین روز کنگره ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد با عنوان یادواره شهدای زن استان در یاسوج اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی می خواهند زنان ایرانی یا در کنج خانه باشند و نقشی در امور مختلف کشور نداشته باشند و یا با ورود به اجتماع آلوده و به بی حجابی کشیده شوند.
وی ادامه داد: یکی از برنامه های دشمنان برای به زانو درآوردن زن مسلمان ایرانی دور کردن آنان از مکتب عظمت بخش زینب کبری (س) است.
سردارنقدی افزود: الگویی که جهان غرب برای زنان ایرانی ترسیم کرده همان الگویی است که در زمان طاغوت برای زنان این مملکت طراحی شده بود.
وی با بیان اینکه غرب نگاه ابزاری به زن دارد گفت: دشمنان انتظار دارند زنان مسلمان در عرصه های سیاسی حضور نداشته و بی سواد باشند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان برگزاری کنگره شهدا را فرصت مغتنمی دانست تا به اصالت واقعی خود برگشته و از گذشته ها درس عبرت بگیریم.
سردار نقدی در ادامه تصریح کرد که زن مسلمان ایرانی در عرصه های سیاسی و اجتماعی حضور موثری دارد و شمار فراوان دانشجویان زن در دانشگاه های کشور، دانشمندان، پزشکان و محققان برجسته زن خود گواه همه چیز است.
وی گفت: ملت ایران و بویژه زنان مسلمان فریب ادعاهای دروغین آزادی زن و حقوق بشر غربی را نمی خورند و حنای این ادعاها برای مردم ایران دیگر رنگی ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود زینب کبری (س) را فریاد رسای حقیقت از بلندای تاریخ، عصاره فضیلت ها و تجلی کرامت ها دانست و افزود: عشق مادرانه فاطمی، گذشت و فداکاری ابراهیم گونه، صبر ایوبی، عظمت حیدری و بلاغت نبوی از ویژگی های برجسته حضرت زینب (س)است.
وی ادامه داد: حضرت زینب(س) با پرورش یافتن در مکتب یگانه زن تاریخ ساز حضرت فاطمه (س) الگوی زن مسلمان ایرانی است.
سردار نقدی اظهار داشت: زن مسلمان ایرانی در سایه مکتب نه غربی و نه شرقی حضرت زینب (س) انسانیت، کرامت و فضیلت خود را باز می یابد.
وی نمونه این زنان معجزه آفرین را هفت هزار شهید زن در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برشمرد و از آنان به عنوان ستاره های درخشان آسمان ایران یاد کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: زنان مسلمان ایرانی هم نقش رزمندگی خود را در دفاع مقدس به خوبی ایفا کرد و هم در تربیت فرزندانی نیکو برای آینده ایران کوتاهی نکردند.
سردار نقدی از صبوری همسران شهدا و جانباز دفاع مقدس به نیکویی یاد کرد و گفت: خلق این همه حماسه از زنان مسلمان ایرانی تنها با پرورش در مکتب حماسه ساز زینب کبری (س) میسر است.
وی در ادامه تصریح کرد که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همواره پشتوانه ولایت بوده و مسیر انقلاب اسلامی را ادامه می دهند.
وی بیان کرد: مردم این استان به نسبت جمعیت هم بیشترین شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده اند و هم بیشترین حضور را در جبهه های جنگ داشته اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت