پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 بهمن 1398 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 68449

 رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:

در راهپیمایی ۲۲ بهمن چیزی جز زیبایی، معرفت، همبستگی و وحدت نمی‌بینیم

   رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه اعضای شورای قضایی، دادستان عمومی عمومی و انقلاب مرکز استان ،جمعی از معاونین ،قضات و جمعی از پرسنل دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه ی قضائیه در استان کهگیلویه و بویر احمد در راهپیمایی بزرگ و عظیم شهر یاسوج شرکت کردند.

صدای جنوب:

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه اعضای شورای قضایی، دادستان عمومی عمومی و انقلاب مرکز استان ،جمعی از معاونین ،قضات و جمعی از پرسنل دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه ی قضائیه در استان کهگیلویه و بویر احمد در راهپیمایی بزرگ و عظیم شهر یاسوج شرکت کردند.
به گزارش صدای جنوب،حسن نگین تاجی در حاشیه این راهپیمایی در مصاحبه‌ای با روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، هدف از حضور در این راهپیمایی عظیم را،همراهی و پا به پای ملت قهرمان ایران و مردم استان عنوان کرد.
نگین تاجی گفت: یوم الله ۲۲ بهمن، روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران،روزپایان تحقیر ملت ایران به بیان زیبای حضرت امام را به مردم ولایت مدار و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض می نمایم.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن تشکر کرد و افزود: آحاد مردم مشاهده می نمایند که امروز بعد از ۴۱ سال، چیزی جز زیبایی، معرفت، همبستگی و وحدت نمی‌بینیم.
وی افزود: اینها هم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حریم حرم و امنیت، خصوصاً حاج قاسم سلیمانی است.
دکتر نگین تاجی به بیان رهبر معظم انقلاب در خصوص حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: حاج قاسم اهل خط وجناح نبود، اما انقلابی بود، دفاع از مکتب اسلامی مهمترین آرمان شهداء خصوصا حاج قاسم سلیمانی بود.
رئیس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه امروز صحنه های زیبایی را مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خلق کردند و برگ زرین دیگری را بر تاریخ همیشه استوار دنای سرافراز افزودند، اظهار کرد:امروز مردم بار دیگر عشق و علاقه ی خودشان را به این نظام و میهن اسلامی و آرمان شهدا و همچنین درواقع علاقه‌ای که به سردار سپهبد شهید اسلام،حاج قاسم سلیمانی داشتند در واقع در چهلمین روز شهادت این سردار بزرگ اسلام ،نشان دادند و در یوم الله ۲۲ بهمن حضوری تماشایی و به یادماندنی داشتند.
دکتر نگین تاجی در ادامه ضمن تشکر از حضور مردم انقلابی و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد در خلق این حماسه بزرگ ،عنوان کرد: مردم قدرشناس بسیار زیبا دین خود را به انقلاب امام و رهبری و خون شهدا ادا، کردند.
وی ادامه داد: از مردم ولایتمدار و شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست می نمایم و انتظار هم ،همین است، در روز دوم اسفند در موضوع انتخابات، چون ۲۲ بهمن حضوری حداکثری، داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت