پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 بهمن 1398 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 68578

واکنش منطقیان به تأیید صلاحیت دکتر دهبانی پور/ اصلاح طلبان از حرمت فکر و اندیشه خود دفاع کنند

محمود منطقیان از اصلاح طلبان در مرکز شهرستان کهگیلویه و شهرستانهای دیگر خواست برای حمایت قاطع از دکتر دهبانی پور آماده شوند.

صدای جنوب:
محمود منطقیان از اصلاح طلبان در مرکز شهرستان کهگیلویه و شهرستانهای دیگر خواست برای حمایت قاطع از دکتر دهبانی پور آماده شوند.
وی با اشاره به اینکه تأیید صلاحیت دکتر دهبانی پور را به فال نیک می گیریم اظهار کرد: هرچند صحبت کردن درباره این موضوع هنوز زود است اما این مدتی که بر ایشان گذشت اقدام ناصواب و نادرستی بود.
این چهره شاخص جریان اصلاحات در کهگیلویه بزرگ در ادامه گفت: با هماهنگی دوستان خود و در جلساتی که برگزار خواهیم کرد به تصمیم واحدی در این زمینه خواهیم رسید.
وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از سبد آراء دکتر دهبانی چگونه است گفت:اکنون برای پاسخگویی به این سوال زود است و باید وارد جامعه شویم و ببینم مردم چه تصمیمی دارند.
منطقیان به همه جریانهای سیاسی توصیه کرد جو عمومی شهرستانهای کهگیلویه را به سمت آرامش سوق دهید.
این لیدر سیاسی با اشاره به تائید صلاحیت چهره شاخص این جریان سیاسی در کهگیلویه بزرگ گفت: اصلاح طلبان در این حوزه انتخابیه می بایست از حرمت فکر و اندیشه خود دفاع کنند.
باید منتظر ماند و دید محمود منطقیان تا چه اندازه قدرت و توانایی رأی آوری در کهگیلویه بزرگ دارد و ایا سید قادر لاهوتی نمبز به این کارزار می پیوندد یا نه؟

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت