پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 بهمن 1398 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 68937

منتظریان:آمده‌ایم به بی‌عدالتی‌ها پایان بدهیم/سپیدار باید متحول شود/ بی‌اخلاقی انتخاباتی پذیرفتنی نیست

 نادر منتظریان در اجتماع مردم سپیدار گفت: من از ابتدا یک سرباز بودم و تا آخر سرباز خواهم ماند قانون سربازی می گوید هر جایی خون، سر و جان نیاز بود نباید دریغ کرد.

صدای جنوب:

 نادر منتظریان در اجتماع مردم سپیدار گفت: من از ابتدا یک سرباز بودم و تا آخر سرباز خواهم ماند قانون سربازی می گوید هر جایی خون، سر و جان نیاز بود نباید دریغ کرد.

 کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا گفت: امروز تکلیف سربازیم این است که در خدمت شهر و دیارم و جایی که مردمم دچار مشکلات شده باشم، مردم از ناکارآمدی‌ها و بن بست‌ها خسارت دیدند و دغدغه اقتصاد و معیشت دارند.

وی به علت حضور در یازدهمین دوره انتخابات اشاره کرد و گفت: آمده‌ایم به بی‌عدالتی‌ها پایان بدهیم مردم در سایه حکومت اسلامی باید طعم شیرین عدالت را بچشند نمی‌پذیریم مردم ما زیر سایه حکومت اسلامی طعم تلخ بی‌عدالتی را بچشند.

وی بیان کرد: حکومت اسلامی تنها حکومتی است که بن بست ندارد اما ناکارآمدی‌ها عده‌ای مردم را به بن‌بست برده، از روزی اشرافی‌گری و فاصله طبقانی ایجاد شد و مدیران و مسوولان از  مردم فاصله گرفتند شاهد  این حوادث و اتفاقات و بی‌عدالتی‌ها هستیم.

وی با اشاره به ۴۲ سال عمر انقلاب گفت: طی این سال‌ها کم بحران نداشتیم اما با مقاومت مردم و مسوولان همه این بحران‌ها را پشت سر گذاشتیم مگر رئیس جمهور و نخست وزیر و نمایندگان و رئیس دیوان عالی کشور  همه در چند ماه پشت سر هم ترور نشدند این اتفاقات می‌توانست هر حکومتی را ساقط کند  اما با اخلاص مدیران و رهبری امام و حضور مردم از همه این گردنه‌های سخت به خوبی عبور کردیم.

وی بیان کرد: اما چه شد که طی این سال‌ها با مشکل مواجه شدیم  دشمن همان دشمن است اما چرا اینگونه شده‌ایم مدیران و مسوولان از مردم فاصله گرفتند و شکاف ایجاد کردند و حالا ما که همواره سرباز نظام بودیم آماده‌ایم با کمک شما تحول ایجاد کنیم.

وی با اشاره به تلاش نیروهای انقلابی برای کرسی مجلس گفت: به نیروهایی که با کف جامعه زندگی کنند و تفکر شهید سلیمانی داشته باشند احتیاج داریم اگر چنین افرادی در مجلس باشند مشکلات حل می شود، رونق و اشتغال ایجاد می‌شود  هر روز شاهد بالا رفتن طلاق و شنیدن خبر خودکشی در گوشه‌ای از استانمان نیستیم.

منتظریان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سپیدار منطقه بکر گردشگری است و باید از این فرصت طلایی استفاده کرد، گفت: باید اینجا  کمپین گردشگری ایجاد کرد اگر فرصت خدمت نمایندگی مجلس را پیدا کردم حتما به دنبال تغییر و تحول هستم.

کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا گفت: از سوء مدیریت و آسیب‌ها اگاهم امیدوارم مجلس اینده از نیروهای انقلابی باشد تا فساد که به غده سرطانی تبدیل شده را جراحی کنیم.

وی عنوان کرد: بوی تعفن فساد همه جا را گرفته است که باید دور بیاندازبم و تحول ایجاد کنم.
منتظریان به مانند همه سخنرانی‌های گذشته بر رعایت اخلاق تاکید کرد و یادآور شد: کسانی که در سایر ستادها بی اخلاقی کردند را به خدا می‌سپارم و بخش دیگری را امیدوارم خود کاندیدا متوجه شوند و اصلاح کنند.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته در افتتاح ستاد جمعیتی خودجوش بدون پیام  و اطلاع رسانی امدند و حضور باشکوهی داشتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت