پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 بهمن 1398 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 69118

حضور سید محمد موحد در جمع مردم شهرستان لنده/ تصاویر

نطق انتخاباتی حجت الاسلام سید محمد موحد نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در شهر لنده برگزار شد .

صدای جنوب

نطق انتخاباتی حجت الاسلام سید محمد موحد نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در شهر لنده برگزار شد.

این مراسم ابتدا با تلاوت قرآن کریم ، خیرمقدم ، دیکلمه و در ادامه عزیزالله شریفی رئیس شورای شهر لنده پیرامون مشکلات شهرستان خطاب به سید محمد موحد سخنانی ایراد کردند.

سید محمد موحد در جمع مردم شهرستان لنده گفت: امروز ما در تمام حوزه های سیاسی، اجتماعی، نظامی و… میدرخشیم به طوری که باعث تعجب دشمنان شده است.

وی افزود: پیشرفت ایران در همه ابعاد علمی و تکنولوژی، صنعتی و نظامی به گونه ای است که حتی دشمنان هم به آن اعتراف کرده و اذعان دارند.
موحد حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات را ستودنی توصیف کرد و عنوان کرد: آزادی دادن به مردم برای تعیین سرنوشت خود از دستاوردهای مهم نظام و انقلاب اسلامی است‌‌. وی افزود: آنچه که همه را اینجا جمع کرده است در راستای تفکر تعیین سرنوشت خود است.
موحد با اشاره به اینکه لنده با مرکزیت ایل طیبی و سابقه بیش از ۸۰ سال از تاریخ درخشانی برخوردار است، اظهار کرد: لنده پیشانی تمدن و فرهنگ ایل طیبی است.

وی در ادامه به تشریح پروژهایی انجام شده طی دوران نمایندگی خود پرداخت و گفت: توسعه شبکه راه ها، گاز رسانی به شهر لنده با پیش بینی ظرفیت برای ۲۰۰ سال آینده از جمله کارهای صورت گرفته است‌‌

موحد بیان کرد: من زمانی اقدام به این کار کردم که انجام آن از محالات بود و هنوز در برنامه مجلس نیامده بود که برای جلوگیری از نابودی جنگلها همه جا گاز کشی شود.

وی تصریح کرد: با توجه به فشار و پیگیری مستمر من، کارشناسانی از استان فارس برای بررسی آمدند: ولی من تا اتمام کار کوتاه نیامدم.
توسعه شبکه بهداشت و درمان از یک پزشک بنگلادشی به یک مرکز درمانی و چند خانه بهدشت، احداث چندین مدرسه، استقرار و استقلال شهرداری، کمیته امداد، آموزش و پرورش و…پیگیری آبهای روستایی در سراسر شهرستان و تامین آب شرب بخش دیگر از کارهای صورت گرفته بود که موحد برشمرد و گفت: آنچه مهم است تدوین یک برنامه مدون و کارشناسی با استفاده از همه توان وظرفیت ها با کمک تیم کارشناسی قوی برای هر شهرستان است. موحد یادآور شد: برای اجرایی شدن این برنامه تدوینی، استفاده از نهادهای تحت فرمان رهبری، مثل بنیاد مستضعفان و… در اولویت قرار دارد.

وی اشتغالزایی برای نسل جوان وبرون رفت شهرستان لنده از بن بست را اولویت های کاری خود ذکر کرد و اظهار داشت: بازگشایی جاده لنده به تشان قدم اول است و تا از بن بست خارج نشویم توسعه امکان پذیر نیست.

مرمت و بازسازی جاده لنده به قیام و بهمئی، انتقال آب موگرمون برای شرب، کشاورزی، تفریحی و…آماده سازی اراضی کشاورزی و آبرسانی به مناطق مستعد و حل مشکلات کشاورزی ایدنک و توسعه زیرساختهای گردشگری و تله کابین، پیگیری راه اندازی کارخانه گچ با توجه به زمینه اشتغالزایی بالای آن از دیگر برنامه های تدوین شده ای بود که موحد برای توسعه لنده انجام آنها را ضروری دانست و گفت: پیگیری این پروژه ها، راه برون رفت لنده از محرومیت است.
وی افزود: راه اندازی کارخانه آجر با کمک بخش خصوصی و عملیاتی شدن معدن فسفات لنده از دیگر پروژه های در دستور کار است.

موحد با بیان اینکه موگرمون می‌تواند به قطب گردشگری تبدیل شود و زمینه اشتغال و توسعه منطقه رافراهم کند، عنوان کرد: زنان نیمی از جامعه هستند که میتواند در توسعه جامعه بسیار اثرگذار باشند؛ اما هیچ کاری برای آنها انجام نشده است و نیاز به اجرای پروژه هایی زیادی برای بانوان لنده است.
وی در پایان با توصیه به رعایت اخلاق و قانون مداری، گفت: قانون باید همواره مد نظر باشد و به هیچوجه تخطی از قانون صورت نگیرد،با حفظ آرامش به نتیجه مورد نظر خواهیم رسید.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت