پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 بهمن 1398 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 69154

زینل زاده در نطق انتخاباتی گچساران/ این قفل های ناگشوده ناشی از کلیدها نیست، مربوط به کلید داران منفعت طلب است

به گزارش صدای جنوب،مردم شهرستان گچساران امروز میزبان اردلان زینل زاده ،کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند. اردلان زینل زاده ،کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نطق انتخاباتی خود در گچساران گفت: آمده ایم تا مسیری را بازگشایی کنیم و از رانت ، تبعیض ،از تهدید و از تطمیع عبور کنیم، توجه […]

به گزارش صدای جنوب،مردم شهرستان گچساران امروز میزبان اردلان زینل زاده ،کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند.
اردلان زینل زاده ،کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نطق انتخاباتی خود در گچساران گفت: آمده ایم تا مسیری را بازگشایی کنیم و از رانت ، تبعیض ،از تهدید و از تطمیع عبور کنیم، توجه داشته باشید که تفکر عبور یک مفهوم کلی در سایرنقاط  این سرزمین است و در رویکرد انقلابی ساری و جاری است.
وی افزود: خواصی هستند که سودهای خودشان را برده اند، اما دریغ از حل مشکلات مردم، و سوال بزرگی مطرح است که چرا امروز آغاز دهه پنج از پیروزی انقلاب، مقام معظم رهبری بر رویکرد انقلابی مجددا تاکید دارند؟
زینل زاده تصریح کرد: ما یک مملکت انقلابی داریم و همه ساله هم جشن پیروزی انقلاب را می گیریم، پس مشخص است جاهایی خود محور و کج محور بودیم و مردمان را ندیده ام ، نادیده گرفتیم و فامیل گرا شده ایم و این ها همه سوال هستند که باز به صورت مجدد رهبری بر رویکرد انقلابی تاکید دارند.
این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی  گفت:ریل حرکت در برخی عرصه ها فرسوده است و در اقتصاد ما ریل گذاری درستی نیز انجام نشده که با این هدف نیز مشکلات شما را حل نمی کند چراکه همه می خواهند لکوموتیو ران شوند و خودشان هم اذعان دارند که در اقتصاد به بیراهه می روند و این چیزی جز منفعت طلبی نیست.
وی افزود: اینکه زینل زاده در شهرداری به مردمش خدمت کرد، پس باید بداند که می تواند مشکلی را حل کند حداقل یک گام به جلو بردارید اما این مهم را در وادی اقتصاد نمی بینیم و ما در اجرا مشکل داریم و بحران در اجرای مدیریت در این مملکت داریم و مدیریت ما توام با منفعت طلبی شده است و این منافع است که اجازه نمی دهد که رویکرد جهادی داشته باشیم.
زینل زاده افزود: امام فرمودند “ما می توانیم” که خود تفسیر و معنا دارد و ما می توانیم، اگر منفعت طلب و خود محور نباشیم و می توانیم در صورتی که اول از منافع خود و خانوادگی و قومیت بگذریم و زینل زاده و تبار زینل زاده هم مثل مابقی مردم و اگر این شد پس می شود، امیدوار بود.
این کاندیدای انتخابات مجلس گفت: عبور یعنی اینکه ما خودمان اول از خود عبور کنیم، امروز می بینیم که عروس و دامادهایی که از سمساری خرید می کنند!و افرادی که جهیزیه شان را می فروشند و خرج اجاره خانه می کنند و برای بنده خجالت آور است که بروی کرسی نرم بهارستان بنشینم و تغییری در وضعیت مردمانم ایجاد نکنم.
وی افزود: امیرکبیر ۳۶ماه صدارت داشت و نام و اقدامات امیرکبیر در طول تاریخ مانده و خواهد ماند و نه چیزی داشت که ازش بگیرند و نه چیزی خواست که بهش بدهند، اصلاحات یعنی اقدام درست و شایسته و اگر اصلاحات این باشد که از خودمان شروع کنیم و پا بر منیت و منافع خود بگذاریم پس من اصلاح طلبم، آزادی فکر در حرمت انسان ها و ارزش های دین ماست.
زینل زاده گفت: واقعا در اقتصاد چه کرده ایم و چه کاری می خواهیم انجام دهید؟، این اصولگرایی و اصلاح طلبی را شعار دادیم و تعداد اندکی بودند که پاک ماندند و رویکرد انقلابی یعنی حکومت پاکان، در رویکرد انقلابی هیچکسی دنبال منابع شخصی و رانت نیست.
وی افزود: این قفل های ناگشوده ناشی از کلیدها نیست و مربوط  به کلید داران منفعت طلب است، چرا نباید شفافیت مالی داشته باشیم و چرا در دولت و مجلس شفافیت مالی وجود ندارد؟.
زینل زاده عنوان کرد: اولین کار بنده در مجلس این است که جیب های کت و شلوارم را می دوزم، ما اگر بخواهیم که می خواهیم هم عبور کنیم باید از لحاظ مالی شفاف باشیم و اقدام انقلابی باید در راس امورات مجلس باشد.
این کاندیدای انتخابات مجلس گفت: در شهرک صنعتی گچساران خیلی از کارگاه ها تعطیل شده است ، چرا توجه نمی شود، جریان عبور متکی به زینل زاده نوعی نیست و مشکلات هم مقصر یک نفرهم نیست ،اما هر کسی در کرسی بهارستان بنشیند و این مدلی بخواهد کاری انجام دهد و به مردم بی توجهی کند،پس شکست می خورد که معتقدم بایستی از خودمان شروع کنیم.
وی افزود: اگر در پرداخت تسهیلات بی عدالتی نشود و شایستگان جلو بیایند این موضوع می تواند گره گشا باشد، سی سال وزیر تکراری داریم و روز به روز هم گنده تر می شود! و در اقتصاد ما زندگی انگلی داریم و بایستی درمان شود و صاحبان اقتصاد مشکلات ایجاد می کنند، یک وزیر باید درد آشنا باشد و وظیفه مجلس است که به چنین وزرایی رای اعتماد ندهد ،اما متاسفانه شده است بحث همان معامله گری که رای شما اینگونه با معامله گری برخی ها باطل می شود.
زینل زاده تصریح کرد: مفهوم زندگی را برخی ها فراموش کرده اند، خانم خانواده در این شهر شب لباس مردانه می پوشد و شبها در زباله ها می گردد!، اینکه پروژه عمرانی انجام می شود از پول نفت است و این افتخار نیست و رئیس جمهور در کرمان نعره می زند که میدان نفتی پیدا کرده است و این هنر نیست،  باید برای مردم کار صادقانه کرد چون این نفت متعلق به مردم است
این کاندیدای انتخابات مجلس گفت: زیربنای امنیت اقتصاد است که اقتصاد بد موجبات طلاق،خودکشی و …فراهم کرده است و ما در گچساران و باشت می گوییم که صادقانه می خواهیم خدمت کنیم و می خواهیم از اقتصاد بیمار، بیکاری، بی عدالتی و رانت عبور کنیم و از همه خواهش می کنیم که درست انتخاب کنند و همراه شوند با جریانی که می تواند عبور کند و بدانید که پشیمانی هفته آینده فایده ای ندارد و برای تک تک کاندیداها احترام قایل هستم.
وی افزود: بنده اقای حسینی را عادل تر دیده ام ، بایستی عبور کنیم و اگر امکان داشت با سایر عزیزان از این مسائل عبور کنیم من زینل زاده کاندیدا نمی شدم و اگر آقای تاجگردون می توانست این مشکلات را حل کند،باورکنید کاندیدا نمی شدم.
زینل زاده اظهارکرد: اعتقاد داریم ما بایستی هم راستا شویم و دست دوستی بلند می کنم، انتظار داریم در چند روز آینده تفکر کنیم و در این جایگاه سوگند یاد می کنیم به صداقت و درستی و امانتداری ام‌ ،که ان شالله وکیلی بهانه جو نخواهیم بود و دست آویز کسی هم نخواهیم شد ، سوگند یاد می کنیم که این تریبون ،تریبون شما مردم بماند و سوگند یاد می کنیم که انتخابات را ابزاری برای کسب قدرت ندانیم و به عنوان ابزاری برای جلب نظرات مردم استفاده نکنیم ، سوگند یاد می کنیم که مدیران ما مدیران آزادی خواهند بود و بنر چسبان بنده در انتخابات نباشند.
این کاندیدای انتخابات مجلس گفت: اینکه مدیری انتخاب کنم که روز رای گیری صندوقم را پر کند نخواهم داشت و این که بخواهند فشاری وارد کنند برمردم که اگر رای ندهید با شما برخورد می شود؟! و این چه مدل تفکری در این حوزه انتخابیه است!.
وی افزود: اینکه بخواهیم بر مردم به روش های مختلف فشار وارد کنیم عجیب است، کسانی که برای مدیریت چانه زنی می کنند، نمی دانند مدیریت چیست و مدیر بایستی خون دل بخورد و دوم اینکه این مدیران دنبال منابع آمده اند و بنده به هیچ عنوان از این دو گروه نبوده و نیستم و در تمامی جلسات عنوان کرده ایم که حرف همه کاندیداها را بشنوید و اصلح را انتخاب کنید با کسی دشمنی نداریم و رقابت داریم برای الگو  و برنامه ای که داریم.
زینل زاده اظهارکرد: قول می دهیم که شما مردمان را پشیمان نکنیم، بدانید که ما برای همدلی آمده ایم همراهی خوب است ولی اگر همدلی نباشد، همراهی هیچ تغییری ایجاد نمیکند و انتظار دارم این نگاه و کلام بنده را به همگان برسانیم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت