پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 بهمن 1398 ساعت 00:11:: شناسه خبر: 69185

نطق انتخاباتی تاجگردون در باشت:

تاجگردون قوی و مقتدر حداقل نیاز به۸۰درصد آرای مردم دارد

نطق انتخاباتی تاجگردون  ۲۷بهمن ماه در حالی برگزار شد که جمعیت زیادی برای شنیدن برنامه های کاری و پیشنهادی تاجگردون در محل برگزاری نطق های انتخاباتی شهرستان باشت جمع شده بودند.

صدای جنوب:

نطق انتخاباتی تاجگردون  ۲۷بهمن ماه در حالی برگزار شد که جمعیت زیادی برای شنیدن برنامه های کاری و پیشنهادی تاجگردون در محل برگزاری نطق های انتخاباتی شهرستان باشت جمع شده بودند.

از ساعاتی پیش از آغاز این نطق جمعی از حامیان نماینده فعلی مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات با حضور در خیابان های اطراف محل سخنرانی تجمع کرده بودند.

تاجگردون نطق انتخاباتی خود را با تشکر از مردم شهرستان باشت آغاز کرد و گفت: سلام بر فرشتگانی که بر آسمانمان پر می زنند،سلام بر مادران شهدایی که فرشتگان روی زمینند،سلام بر خمینی بزرگ و رهبر عزیزم که کوه استقامت است چیزی نمیخواهد جز عزت ایران.

وی افزود: مردم عزیز امروز برای ما و این روزها برای جامعه ما روز بزرگی است،روز سرنوشت سازی است. ما ایرانی هستیم، ایرانی مسلمان، ایرانی که افتخارش این است در برابر دنیا سینه سپر کرده و ایستاده، ما فرزندان روح الله هستیم ما یک صدا انقلابی هستیم و با شهدایمان پیمان بسته ایم،ما شهدای انقلاب و رزمندگان را فراموش نمیکنیم،مردم عزیز باوی و مهمانان ارجمند ما یادمان نمی رود ۴۰روز پیش سردار پر افتخار ایران به دست کسانی که دست پلیدشان بر ایران هست به شهادت رسیده است.

تاجگردون ادامه داد:سردار سلیمانی،سپاه،رهبری، بسیج و انقلاب متعلق به همه مردم است نه گروه خاص، بدانید اگر سلیمانی نیست ملت ایران هر کجا باشد یک سلیمانی است در مقابل دشمنان،یاد می کنیم از همه ی این عزیزان،افتخارمان این بود به عنوان یک بسیجی همرزمشان بودم و به عنوان یک بسیجی گوش به فرمانشان بودیم، امروز افتخار میکنیم به عنوان یک بسیجی جهاد اقتصادی یارشان بودم،هستم و یارشان خواهیم بود،اینان افتخار تاریخ ایران و اسلام هستند.

وی گفت : جامعه پیش روی امیدش به ماست و نیاز به یک تحول جدید و اصلاح دارد،من میگویم اصلاح طلبم چون معتقدم جامعه اصوالگرای ما نیاز به اصلاح دارد،من به شخص نمینگرم من به جامعه مینگرم(امامان فرمود مردم مهم هستند)،اگر توانستی برای مردم خدمت کنی و به قلب مردم ورود کنی موفقی فرقی ندارد اصلاح طلبی یا اصوالگرا،ظام ارزشی و قانون اساسی فقط خدمت به مردم را از ما خواسته است،اگر جمهوری اسلامی چیزی جزء خدمت به مردم است بگوید تا ما بدانیم.

شاخص ترین کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت:به دنبال کسانی باشید که مردم پای به دوش آنان گذارند و بالا روند،از آنانی که پایین هستند و تقلا می کنند از دوش شما پرواز کنند بترسید.

تاجگردون بیان کرد:مردم عزیز طول کشید آنچه که واقعیت بود بیان شد،همه نوع رفتار انجام دادن تا تاجگردون امروز در جمع شما نباشد اما خداوند چیز دیگری خواست،توکل کردم تا عهدی را که وعده داده بودیم را پیاده کنیم.

وی افزود: روز اول به مردم گفتم نگران نباشید خدا با ماست و دست خدا بالای همه دست هاست،هر چه باشد تقدیر ماست و خدای ما برایمان مقدر می کند.

نماینده فعلی مردم شهرستانهای گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی افزود:کم‌کم به فضای روز رای گیری نزدیک می شویم در این ایام که دوستان تلاش کردند و شور انتخابات را ایجاد کردند می بینم جمعیت امروز با ۴سال پیش قابل مقایسه نیست.

تاجگردون بیان کرد: پیشتر گفتم ۳گروه مخالف من هستن، گروهی دارای فکر مخالف که من را انتخاب نمی کنند اینان انسانهای ارزشمندی هستند که باید ارزش قلم را بیشتر داشته باشند،آنچه بر قلم جاری می شود نباید هرزگی قلم داشته باشد،من برای تو، فکر و قلم تو ارزش قایل هستم و تو هم برای فکر، قلم و آنچه می نگارم ارزش قایل باش.

وی گفت:  ما مایل به حذف هیچ فکر و اندیشه ای نیستم ما حیاتمان با آنهاست.

شاخص ترین کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت افزود: عزیزی که گفتی آقای تاجگردونی آنانی که با تو هستند یاران نونی هستند ببین این شور و احساس را،مردم با هزار و یک مشکل که دارند آمده اند،اینان و من یاران جانی هم هستیم و جانمان را فدای هم میکنیم.

تاجگردون ادامه داد: بعضی از دوستان نتوانستند ادامه دهند این مسیر را خسته شدند و یا هر به دلیلی،برخیشان انسانهای خوب و ارزشمندی هستند و شاید کسی آنان را تحریک کرده باشند.

وی گفت : شهروند عزیزی هست هر روز دارد با رقیب من عکس می گیرد  گفت ۷شب است در خانه ما عزاداری است و نمیدانم چه اتفاقی افتاده است،برادر عزیزم شما با فرهنگ و اصالت مردم چه کردید و آدم دزدی را باب کردید.

تاجگردون فزود : آن کس که شب در کوچه و خانه های مردم خیمه می زند دزد است و انسانیت ندارد،بگذارید مردم آزاد اندیش باشند و خوشان انتخاب کنند،نمک به زخمشان نپاش وقتی نمیتوانی زخمش را مرهم باشی و ۴سالی یکبار هوس میکنی به این شهر می آیی.

تاجگردون در ادامه نطق انتخاباتی خود گفت : همشهری عزیزم بعد از انتخابات تنها تو میمانی، پدر، برادر، قوم، خویش و محله ات، هواست باشد رای منفی هم بدهی مهم نیست مهم این است بدانی چه کسی شبانه به خانه تو آمد و قرآن به خانه ات آورد.

وی افزود: ۱۲سال پیش در همین نقطه این حرفا را زدم برخی گوش نداند تاریخ تکرار می ،گفتم عزیزی که فکر من را قبول نداری و قسمت داده اند اگر قسم خورده ای به قسمت پایبند باش،هواست به این محیط باشد و بدان چه کسی به تو ظلم کرد، آنان در بیرون از شهر برای ما نسخه می پیچند و مزه شان را چشیدید.

تاجگردون افزود: یادتان نرود من یادم نرفته است، به جوانان بگوید چه کسی دهه ۶۰به پدرانشان ظلم کرد و پدرانشان را خانه نشین کرد و امروز چنگالشان را بر فرزندانتان نشانده است، تو پدر اینها را نابود کردی.

نماینده فعلی مردم شهرستانهای گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی افزود:یارانی که امروز در لنز دوربین هستید قطار ما به سرعت در حال حرکت است و هر لحظه یک واگن به آن اصافه می شود در این قطار باز است و دست ما دراز است ما با هم میرویم.

وی افزود:  گروهی از من ناراحت هستند ناراحتی و گلایتان به جا اما حق ندارید با سرنوشت فرزندانتان جور دیگری بازی کنید،شما خواهران و برادران این جامعه هستید انتخابات نقطه فصل است،ما همه با هم هستیم.

وی ادامه داد: تاجگردون فرزند شما اگر بخواهد نماینده قوی و مقتدر باشد و بتواند دست گرم شما را بفشارد حداقل نیاز به۸۰درصد آرای مردم دارد وگرنه فقط همین جماعت به من رای بدهد من پیروزم.

تاجگردون بیان کرد: من روزانه با۱۰گروه مختلف جلسه دارم و هر کدام گروه های جدا ما مانند برخی لشکرکشی نمیکنم،همین امروز هم حداقل با چند قشر دیگر دیدار دارم مردم یعنی اینها،مردم نه یعنی با ۱۰۰۰نفر لشکرکشی.

وی افزود: دور گذشته با یک برادر قشقایی رقابت سالمی داشتیم،در شهرستان باشت مهندس فولادی۴هزار رای آورد، اگر این روزا این تعداد جمعیت در خیابان باشت هوار(گاله)می زنند همان ۴هزار نفر دور گذشته هستند.

تاجگردون ادامه داد: عزیزان لشکر شما لشکر عظیمی است این لشکر کسانی بودند که دور گذشته علی رغم همه حرفا۶۶هزار رای به من دادند.

شاخص ترین کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت:ما برای کارهایمان برنامه داریم هر چند این روزها همه چیز دزدی شده است،من میخواهم برنامه ام را بگویم تو آهنگ دزدی کردی، مردم دزدی کردی ولی برنامه دزدی نکن چیزی که به قواره ات میخورد نگو،دوست عزیز آن که گفت شلال قد را دید و گفت شلال، آن که گفت که صدات برنو بلنده نطق را دید و گفت، تو صدایت صدای خفیف هم نیست( کار هر کس نیست خرمن کوفتن،گاو نر میخواهد و مرد کهن)

تاجگردون تصریح کرد: به همت شما و عنایت باری تعالی قول میدهم در چند شاخص مهم جاده اصلی،کشاورزی،فرهنگی و … در پایان۴سال آینده جز ۵شهرستان اول کشور باشیم.

وی افزود: من بیراه حرف نمیزنم حتما حساب و کتاب میکنم، وقتی آب رودخانه زهره تا کلگه امیرشیخی منتقل شده و زمین ها آبی شده یعنی تاجگردون می داند قرار است باشت گلستان شود،میدانم قرار است چه اتفاقی بیفتد،الان فصل درو ست،شما کدامتان وقتی قرار است درو کنید بارتان را به کسی میدهید،من مو سفید کردم تا بگوم گچساران و باشت حقشان این نیست ما سر جخونی نیستیم.

نماینده فعلی مردم شهرستانهای گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی افزود: این گرگ سالهاست که با این گله آشناست تو دفترت را زیر بغلت بگذار و برو مردم خواست دیگری دارند نمیگذارند تو گندمشان را درو کنی،کسانی که تو را از مرکز استان و تهران فرستاده اند و گفتند برو درو کن و بیار تا ما بخوریم و چاق تر شویم کور خوانده اید،به قول آن پیرزن تو جیب ما را نزن کاری به کار ما نداشته باش.

تاجگردون افزود: میگویند مجلس و دولت آینده اصولگراست،مجلس و دولت اصولگرا باشد بدان و شک نکن من بالاتر از تو و دوستانت هستم که تو را فرستاده اند،هر کجا رفتی و حرفی زده ای به گوش من رسیده زیاد تقلا نکن مجلس و دولت هم اصولگرا باشد من هستم و بیشترین خدمات را میاورم،نگران نباش خبری نیست اگرم خبری باشد تو جایی نداری.

وی ادامه داد: من قرارم را با مردمم گذاشته ام و نگران نیستم،امروز عظمت مردم و جمعیت را که دیدم با خود گفتم عجب مردمان محکمی.

تاجگردون گفت: امشب آخر شب بروید جلوی آینه بایستید اگر در قامت خودت دیدی که نماینده دوره آینده هستی یک لبخند به خودت بزن،شما هواداران هم این کار را کنید اگر دیدید پیروزید به خودتان لبخند بزنید و یک قلب برای رفیقتان بفرستید.

وی افزود: دوست عزیز به من سنگ خالی هم بدهند روی سنگ خالی گل میکارم و گلای آن را هم دیده اید،به شما درخت تنومند هم بدهند آن را قطع می کنی تا تابلوهایت را نشان دهی.

تاجگردون عنوان کرد: آنها به اول بودن من شکی ندارند،دعوایشان به دومی است. دومی هم خودم هستم شما بروید فکر سوم و چهارم را کنید.

وی افزود: بعضی در تصورشان این است نماینده مانند معلم کلاس اول است که روی تخته سیاده خط بکشد و نام خوب ها و بدها را بنویسید نماینده کارش خط کشی نیست نماینده کارش همراهی است.

تاجگردون افزود: از برادران پاک دست و بی توقع قشقایی که در کنار تاجگردون هستند عذر میخواهم،اینان شیتیل بگیر هیچ کسی نیستند،مردم لر، قشقایی دست فرزند شما را گرفته دستشان را به گرمی بفشارید و آنها را استیجاری ندانید آنها همراهان ما هستند،کلاهشان کلاه افتخار قومشان هستند و پادشاه هستند‌،کلاه اینها در برابر تاج پادشاهی مقاومت کرد،اینان کسانی هستند که میدانند قرار است چه اتفاقی بیفتد چون دیدند،اینها قریب حداقل۲۰سال مزه بی کسی و بی برادری را کشیده اند،اینان برادر رفیق میخواستند.

وی ادامه داد: ما نمیخواهیم به عقب برگردیم، آنها میخواهند به عقب برگردیم،حواسمان باشد این نقشه ای که امروز برای قشقایی کشیدند برای لرها هم کشیدند.

شاخص ترین کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت:ای خدا به این غروبی که همه نظاره گر آن هستیم تو شاهد باش اگر تاجگردون تکه کلامی خارجی از خواست مردم بیان کرده باشد از من نگذر.

تاجگردون در پایان گفت: عزیزان تا روز آخر به هوش باشید، ایستادگی کنید اولین ساعت۲اسفند به پای صندوق بیاید و به آن که در دلتان است رای دهید و در روز ۳اسفندماه وریسید با هم سرود سوم، آزادی، عزت، توسعه، بالندگی و افتخار را با هم بنوازیم‌،سازتان را کوک کنیم و بلبلان خوش آواز باید بر فراز  این شهر بخوانند.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت