پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مهر 1395 ساعت 20:07:: شناسه خبر: 6926

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج مطرح کرد:

کهگیلویه وبویراحمد بهشت سرمایه گذاران خارجی/مشوق های سرمایه گذاری در پایتخت طبیعت ایران

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: سرمایه گذاران با انتخاب استان کهگیلویه و بویراحمد مکان خوبی را برای سرمایه گذاری انتخاب می‌کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد به اتفاق هئیت تجاری و سرمایه گذاری کشور کره جنوبی و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اقتصادی استان برگزار شد.
به گزارش صدای جنوب ؛جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در این نشست که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل گردشگری و مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با بیان اینکه کشور ما از کشورهای غنی به لحاظ منابع مختلف، ظرفیت‌های بسیار بالای انرژی، نیروی کار، دسترسی به آب‌های آزاد، بازارهای خوب و همچنین امنیت فوق العاده در خاورمیانه است، اظهار کرد: ارتباطات بین المللی در سال‌های اخیر در کشور ما بسیار فعال شده است.

وی خطاب به سرمایه گذاران کره جنوبی با بیان اینکه مشارکت جدی با تمام مردم دنیا در حوزه سرمایه گذاری در دستور کار ما است، بیان کرد: حتماً مشاهده کردید که هئیت‌های بسیار زیادی از کشورهای دنیا در ایران در حال آمد و رفت هستند.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: شرایط لازم برای انجام روابط بین المللی در ایران آغاز شده و همه کشورهای دنیا برای سرمایه گذاری در ایران با هم رقابت می‌کنند. رابطه بسیار خوب ما با کره جنوبی نشان داده که ما علاقمند به روابط و سرمایه گذاری هستیم.

کیانی پور در ادامه با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد استان خاصی به لحاظ منابع خدادادی و طبیعی در کشور ایران است، اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد استانی بسیار غنی است، ۲۰ درصد صنایع نفت و گاز، ۱۰ درصد آب و ۸ درصد جنگل‌های کشور را داریم و به علت توپوگرافی و زیباهای خاص به عنوان پایتخت طبیعت ایران معروف هستیم.
وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای دو اقلیم متفاوت است، گفت: در این استان در تمام فصول سال می‌توان کار کرد.
کیانی پور ادامه داد: این‌ها پارمتر‌های خوبی برای سرمایه گذاری است و  از گونه‌های گیاهان دارویی بسیار غنی هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج افزود: سرمایه گذاران با انتخاب استان کهگیلویه و بویراحمد مکان خوبی را برای سرمایه گذاری انتخاب می‌کنند.
در ادامه این نشست سرمایه گذاران کره جنوبی دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح کردند و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد نیز توضیحات لازم در خصوص شرایط و ضوابط سرمایه گذاری در استان و مشوق های سرمایه گذاری ویژه کهگیلویه و بویراحمد را برای سرمایه گذاران کره ای ارائه دادند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت