پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 بهمن 1398 ساعت 00:11:: شناسه خبر: 69294

نطق انتخاباتی سید قدرت حسینی در باشت

عصر امروز دوشنبه (۲۸ بهمن ماه ۹۸)، سید قدرت حسینی بحرینی در نطق انتخاباتی خود با قدردانی از حضور مردم، اظهار کرد: شما عزیزان با حضورتان نشان دادید که راه سردار دل‌ها شهید «حاج قاسم سلیمانی» زنده است.

صدای جنوب:

عصر امروز دوشنبه (۲۸ بهمن ماه ۹۸)، سید قدرت حسینی بحرینی در نطق انتخاباتی خود با قدردانی از حضور مردم، اظهار کرد: شما عزیزان با حضورتان نشان دادید که راه سردار دل‌ها شهید «حاج قاسم سلیمانی» زنده است.
وی ادامه داد: در هیچ جای دنیا همچنین تجمع‌های مردمی، آن هم در هوای بارانی به چشم دیده نمی‌شود و شما عزیزانی که تشریف آوردید قدم‌هایتان بر روی چشمان حقیر که ما فرمانبر شما هستیم.
حسینی افزود: من به عنوان فرمانبر شما این دوره با برنامه آمده‌ام، برنامه ای که حلال مشکلات شما و آینده نوینی را به فضل الهی برای شما رقم خواهد زد.
وی با بیان اینکه مردم ما صاحب عزت و کرامت است، و عزت و کرامت آن‌ها همیشه باید حفظ شود، ادامه داد: من آمده‌ایم که مرز بندی‌های قومی و قبیله ای که تعمداً به آن رنگ داده‌اند، آن‌ها را از میان بر می‌داریم.
حسینی با بیان اینکه ما ید واحد هستیم، ما زیر سایه قرآن و نظام جمهوری اسلامی و پیرو ولایت فقیه زمان امام خامنه ای هستیم، گفت: تقسیم مردم به ترک و لر به اوی و بویراحمد بومی و غیر بومی مردود است و ما بر اساس آیات قرآنی ما ید واحد هستیم.
این کاندیدای دوره یازدهم مجلس گفت: ما در نظامی زندگی می‌کنیم که به آن عشق می‌ورزیم.
حسینی با بیان اینکه در طول تاریخ این مملکت جنگ‌های مختلفی با ایالات مختلف به راه افتاد که در دوره قاجاریه بخش عظیمی از خاک ما گرفته شد، گفت: در دوران دفاع مقدس به رهبری امام راحل این مردم در برابر بیش از ۲۷ کشور با دست خالی ایستادگی کردند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ما به تصرف دشمنان در آید و با عزت جنگ به پایان رسید.
وی ادامه داد: به نسبت جمعیت، مردم این استان بیش‌ترین حضور در زمان هشت سال جنگ تحمیلی را داشتند.
حسینی با اشاره به کتاب پایی که جا ماند، گفت: یک روز یکی از نمایندگان مجلس که این کتاب را مطالعه کرده بود به من گفت فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد حتی در ساعات آخر جنگ در برابر دشمنان ایستادند و یا شهید یا مجروح و یا اسیر شدند.
وی ابراز کرد: فرزندان استان ما آن گونه مقاومت کردند و اگر فرزندان این استان در برابر تهاجم دشمنان ایستادگی کردند به رهبری معمام کبیر انقلاب بود.
حسینی در ادامه گفت: محسن رضایی که به حکم امام (ره) در آن زمان که فرماندهی سپاه را به دست داشتند، ایشان گفتند هر کجا که لازم بود در خط مقدم و خطوط سخت ما بچه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را صدا می‌کردیم چرا که آن‌ها شجاع و دلیر هستند.
وی ادامه داد: در مجلس آینده و دولت آینده با رهبری و راهنمایی مقام معظم رهبری این جوانان که عاشقان ولایت و نظام و مملکت هستند بر سرکار خواهند آمد و مجلسی انقلابی ایجاد خواهیم کرد.
این کاندیدا با بیان اینکه در مجلسی که در آینده تشکیل می‌شود لیبرال‌ها و منافع طلب‌ها جایگاهی نخواهد داشت، گفت: ما آمده‌ایم بر فامیل بازی، باند بازی که بعضاً در نظام اداری شهرستان‌ها وجود دارد، خاتمه دهم.
حسینی افزود: ما اعتقاد داریم هرشخصی که اخلاص دارد، باید رشد کند و در مدیریت‌ها خود را نشان دهد، ما دراین استان افراد لایق بسیاری داریم که می‌توانند خدمت بی منت داشته باشند، بدون اینکه بخواهند خانواده‌های خود را حاکم کنند.
وی با بیان اینکه من آمده‌ام تا فرصت‌های مناسب را برای همه ایجاد کنیم، اذعان کرد: من آمده‌ام که بستر را برای آن‌هایی که می‌تواند به اسلام، نظام و این ملت خدمت کنند، را یاری کنیم تا خدمتی بی منت برای مردم داشته باشند.
حسینی با بیان اینکه ما نخبه کشی نمی‌کنیم، بلکه نخبه پروری می‌کنیم، عنوان کرد: ما تشکر می‌کنیم از مدیران خوب و توانمند که برای این مردم تلاش کردند، اما مدیران نالایق باید بروند و منزوی شوند.
این کاندیدا با بیان اینکه امروز شما در سطح کشور در خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و سایر رسانه‌های جمعی گاهی اخبار رانت، فساد مالی و … می‌آید، که متاسفانه نام گچساران را چند باری شنیده شد، گفت: ما مایل هستیم، سالم زندگی کنیم و به دنبال عزت مردم هستیم.
وی با بیان اینکه نباید دست به کارهای بزنیم که خدای نکرده آبروی نظام برود، لذا یک مسئول باید مراقب گفتار و کردار خود باشد، اظهار داشت: در افتتاح ستاد یکی از رقبا کارهایی انجام گرفت، که باید در برابر آن پاسخگو باشند.
حسینی در ادامه به سخنان یکی از رقبایش اشاره کرد و گفت: شنیده‌ام از مردم عذر خواهی کرده‌اید، آیا به مردم گفته‌اید که برای چه چیزی عذرخواهی می‌کنید، عذر خواهی خوب است اما باید دلیل آن را هم بیان می‌کردید. آیا برای ناکارآمدی برخی مدیران، و یا برای تبعیض در به‌کارگیری نیروها و … عذرخواهی کردید؟
وی با بیان اینکه نخبه‌های این شهرستان بسیار هستند، که خیلی از آن‌ها در نقاط مختلف کشور و یا خارج از کشور فعالیت می‌کنند، افزود: بعضی در این شهرستان که باعث نگرانی نخبگان و گاهی هم مهاجرت آن‌ها شده است، عذرخواهی کنند.
حسینی هم به مسائلی که در دهه شصت اتفاق افتاد، گریزی زد و گفت: اگر لازم شد، حرف‌هایی را می‌زنم.
وی به سخنان یکی از رقبایش در باره «چک»، اشاره کرد و گفت: من همه مدارک را نشان شما دادم، آن چک سرقتی بود، نباید بی جهت به دنبال آبروی ریختن کسی باشی. من نامه دادسرا را به شما نشان دادم که هفتاد برگ چک و شماره را مسدود کردند بعد در باشت و خیرآباد می گویی تو برو چک‌های خود را دست مردم جمع کن.
این کانندیدا ادامه داد: شما درمجلس یازدهم به فرض محال که رای هم بیاوری در بین انقلابیون و در بین آن نمایندگانی که از بطن مردم هستند، آیا شما می‌توانید، کاری انجام بدهی.
حسینی اذعان کرد: باشت این پتانسیل را دارد که شهرستان شود و شد و شما مشاهده کنید در طول این هشت سال کدام یک از ادارات اینجا دایر شده است، برخی فقط شعار دادند.
این کاندیدا تصریح کرد: این بی سرو سامانی در معیشت مردم را چه کسی به وجود آورد.
این نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت در پایان تاکید کرد: ما همه برادر هستیم، از پل خیرآباد تا پل بریم، همه باید دست به دست هم بدهیم و به بی‌عدالتی و تبعیض‌های نادرست پایان دهیم و خودم و خودم را شایسته فرمانبری و نوکر شما می‌دانم.کبنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت