پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 بهمن 1398 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 69332

زینل زاده در جمع اهالی باباکلان/امروز روزی است که مدیران باید برادری خود را در عمل نه در کلام به مردم ثابت کنند

اردلان زینل زاده نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت با مردم روستای باباکلان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش صدای جنوب زینل زاده اظهار داشت: امیدوارم حضور سبز شما در این فصل سبز،سرآغازی بر پایان ناکامی ها و بی عدالتی و آغازی بر اینکه ما فصلی نو را در […]

اردلان زینل زاده نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت با مردم روستای باباکلان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش صدای جنوب زینل زاده اظهار داشت: امیدوارم حضور سبز شما در این فصل سبز،سرآغازی بر پایان ناکامی ها و بی عدالتی و آغازی بر اینکه ما فصلی نو را در زندگی خود، فرزندانمان و جوانانمان شاهد باشیم.
وی گفت: حضور شما قطعا” میتواند موجبات عبور از مسائل و مشکلاتی که همه ما امروزه داریم و راه خروج و عبوری باشد بر شرایط فعلی.
زینل زاده ادامه داد: ما در نهضت عبور نه تنها در باباکلان،باشت و گچساران بلکه در کل کشور امیدوارم بتوانیم قدمهای جدی،گامهای بلند و اساسی برداریم.
نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس بیان کرد: امیدواریم قدمهای شما پایانی بر خود محوری ها،خود بینی ها و خود بزرگ بینی ها باشد.
زینل زاده گفت: ما منافع عمومی را بر منافع افراد خاص ارجح و مقدم میدانیم.
وی ادامه داد: ما در عرصه های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از سال ۵۷ توفیقاتی داشتیم در حوزه امنیت و دفاع، اما ناکامی هم داشتیم.ما نباید یک جانبه همه چیز را تایید کنیم.
وی افزود: هر انسانی هرگاه فرد خودش را کاملا قبول کرد و هر مدیری اگر خودش را یکه و تنها دید و فکر کرد کلام فقط کلام خودش و نظر فقط نظر خودش، آن وقت است مسائل و مشکلات ایجاد می شود.
این کاندیدای شاخص ادامه داد: ما بایستی بپذیریم یک جاهایی کم کاری کردیم و مسائل و مشکلات مردم را درست ندیدیم.
وی ادامه داد: ما فکر میکنیم تنها معیشتمان مشکل دارد ،جوانان ما در ازدواج،ادامه زندگی مشترک، معیشت و رفاه مشکل دارند.
زینل زاده گفت: ما دیده ایم در حوزه قشقایی نشین مسائل و مشکلات بیشتر است. ما نمیخواهیم یکجانبه قضاوت کنیم و تمامی مشکلات را بر گردن یک فرد یا یک جریان سیاسی بیندازیم.ما فکرمان مشکل دارد، بد عمل کردیم، نتوانستیم درد واقعی مردم را ببینیم.
وی ادامه داد: درد واقعی مردم دردی است که در باباکلان، سفره تلخاب شیرین،بید زرد و سربیشه که پیشانی قشقایی است وجود دارد.
زینل زاده عنوان کرد: نمیشود ما در یک روستایی در یک ایل و تبار تعدادی خانواده قلیل را ببینیم رسیدگی کنیم و فکر کنیم به واسطه اینها میشود حاکم باشیم و حکومت کنیم و آرای جمع را داشته باشیم به واسطه این چند نفر،در همه جا وجود دارد.
وی ادامه داد: شما عزیزان هم‌در باباکلان این را حس کردید،نمیشود برخی افرادی
گردن کلفت را دور خود جمع کرد برای چند روز انتخابات و فکر کند میتوانند آرای مردم را جمع کند، من در هیج جایی نگفتیم به من رای بدهید.
زینل زاده گفت: حل مشکلات معیشتی تنها بر تکیه بر پتانسیل، توان و مهارت مردم در باباکلان و سایر جاها امکان پذیر است، ما باید توانمندیهایمان در باباکلان ببینیم. ما نمیتوانیم مشکلات اشتغال را از طریق بزرگ کردن یک فرد در حوزه باباکلان حل کنیم،ما باید استعدادهای مردم را ببینیم.
وی گفت: تک تک مردم به ما رای دادند و تک تک مردم از ما مطالبه دارند و باید برای همه فرصت ایجاد شود.
این کاندیدا افزود: ما فکر میکنیم داشتن معیشت خوب با نگاه به استعدادهای شما میسر است.
شهردار سابق دوگنبدان عنوان کرد: مقام معظم رهبری اخیر فرمودند که نگاه ما بر این بوده که حل مسائل مردم و عبور از مشکلات مردم تنها و تنها با نگاه به پتانسیلها داخلی و مهارتهای داخلی و توانی که بانوان و آقایان دارید باید حل شود، نگاه ما هم این بوده و هست. ما اعتقاد داریم که مردم برادری خود را در هشت سال دفاع مقدس و در پای صندوق های رای ثابت کردند.
وی ادامه داد: امروز روزی است که مدیران باید برادری خود را در عمل نه در کلام ثابت کنند.
زینل زاده گفت: باباکلانی چه رای بدهد چه ندهد شهروند گچسارانی است و باید حقش داده شود.
وی ادامه داد: متاسفانه خودخواهی ها باعث می شود با فرصتهایی که وجود دارد بازی کنیم.
این نامزد مجلس گفت: ما باید تحول رو از خود شروع کنیم اگر میخواهیم عادل باشیم.
وی افزود: شک‌ نکنید کسانی که زیاده خواه بوده و هستند نزد زینل زاده و تفکر عبور جایگاهی نخواهند داشت.
زینل زاده عنوان کرد: اشتغال و معیشت شما بایستی در باباکلان درست شود .
وی افزود: اگر پولهایی که در ناکجا آبادها صرف میشود بیاید در دستان توانند شما و بتوانیم حمایت کنیم، به جای صرف اعتبارات به شکل انبوه در خیلی از جاها ما میتوانیم مشکلات معیشت و اشتغال را حل کنیم.
زینل زاده در پایان گفت: حضور پای صندوق رای سرنوشت همه ما را تغییر دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت