پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 بهمن 1398 ساعت 18:11:: شناسه خبر: 69408

آمادگی و انسجام کامل دست اندرکاران انتخابات کهگیلویه و بویراحمد برای انجام یک ماموریت ملی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتخابات را مظهر و تجلی اراده، شور و نشاط مردم و موجب انسجام، همبستگی اجتماعی وامنیت دانست و افزود: برای برگزاری چنین انتخاباتی، تمام فرآیندهای لازم در استان به نحو مطلوبی شکل گرفته و اکنون در آمادگی صدرصدی برای اجرای آن هستیم.

صدای جنوب:

حسین کلانتری در ستاد انتخابات با حضور فرمانداران شهرستان‌های استان از آمادگی و انسجام کامل دست اندرکاران انتخابات در انجام ماموریتی بزرگ ملی و آبرومند خبر داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتخابات را مظهر و تجلی اراده، شور و نشاط مردم و موجب انسجام، همبستگی اجتماعی وامنیت دانست و افزود: برای برگزاری چنین انتخاباتی، تمام فرآیندهای لازم در استان به نحو مطلوبی شکل گرفته و اکنون در آمادگی صدرصدی برای اجرای آن هستیم.

کلانتری به فضای پرشور و نشاط انتخاباتی در استان اشاره کرد و گفت: با اینکه این فضا لحظه به لحظه گرمتر و پرشور تر می‌شود، فرآیند تبلیغاتی، تحرکات و فعالیت‌های انتخاباتی نیز رصد می‌شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نقش فرمانداران و نمایندگان فرمانداری‌ها در شعب اخذ رای اشاره کرد و گفت: از صفر تا صد مراحل انتخابات را بر عهده دارید و با تدبیر، سعه صدر و تعامل انتخابات را به شایستگی و در سلامت و امنیت کامل مدیریت کنید.

 کلانتری تاکید کرد: نمایندگان فرمانداری‌ها پیش از زمان آغاز اخذ رای در محل حضور داشته باشند و به موقع  کار رای گیری را آغاز و به اطلاعیه ها دقیقا عمل نمایند.

استاندار گفت: هیچگونه اخلال در فرآیند الکترونیکی شعب اخذ رای، قطعی برق و یا بی دقتی و خدای ناکرده اختلال در ایجاد آرامش، امنیت و یا تخلفی در محل صندوق ها و در رای مردم را نمی‌پذیرم و بدون هیچگونه ملاحظه ای با جدیت برخورد قانونی خواهد شد.

کلانتری با بیان اینکه فرایند الکترونیکی انتخابات، جلوی اشتباهات و تخلفات در رای گیری و در شمارش آرای هر شعبه را گرفته است گفت: با هرگونه تخلف سیستم قفل و ناظر ویژه باید با کارتی که دارد اقدام به بازگشایی سیستم نماید.

استاندار با اشاره به اینکه همه تدابیر برای کاهش تخلفات بکار بسته شده است گفت: ۲ نفر جداگانه رای‌های نامزدها را شمارش و در نهایت دو لیست با هم چک می شود و اگر هر دو لیست یکی باشد، امضا و تایید خواهند شد درغیراین صورت مجددا شمارش انجام می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید به اینکه مجریان انتخابات آرامش، دقت نظر و سرعت عمل لازم را در محل شعب اخذ رای داشته باشند تاکید کرد: تمام هم وغم مجریان انتخابات بی طرفی، سلامت و امانتداری باشد.

 کلانتری انتخابات را آبرو و حیثیت نظام دانست و گفت: مجریان انتخابات باید با رفتار، منش و عمل خود با اقتدار از قانون، رای مردم که حق الناس و امانت است و از آبرو و حیثیت نظام صیانت و دفاع کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت