پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مهر 1395 ساعت 08:07:: شناسه خبر: 6943

غلامرضا تاجگردون:

کهگیلویه محروم ترین و شجاع ترین شهرستان کشور است/گچساران وباشت قلب تپنده ایران اسلامی است

نماینده مردم گچساران در مجلس گفت: در قانون جدیدی که در خصوص بیکاری تصویب شده برای شهرستان‌ها که زیر نرخ بیکاری هستند مزایای خوبی دیده شده و اعلام می‌کنم اگر دولت و مسؤولان استان در حوزه اقتصادی به ما کمک کنند اعلام می‌کنیم که ظرف ۶ یا ۷ سال آینده گچساران اعتبار عمرانی نمی‌خواهد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت درمجلس شورای اسلامی  پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این دو شهرستان  که با حضور علی لاریجانی رییس مجلس برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدای نمایندگی‌ام در مجلس شورای اسلامی گفتم ای کاش همه مسؤولان جمهوری اسلامی را قانون اساسی جوری ترسیم می‌کرد که یک دوره نماینده یک شهرستان کوچک شوند تا قوانینی را که تصویب می‌کنند منزوج با زندگی مردم باشد.

به گزارش صدای جنوب ،غلام رضاتاجگردون گفت: در همان روزهای ابتدای انتخابم به عنوان نماینده مجلس که با افزایش قیمت بنزین همراه شده بودم گفتم کمتر کسی می‌تواند رابطه میان ترک تحصیل و افزایش قیمت بنزین را لمس کند.

وی بیان کرد: وقتی قیمت بنزین افزایش پیدا کرد خانواده‌ روستایی که فرزندان خود را برای ادامه تحصیل به شهرها می‌آورد با افزایش قیمت بنزین دیگر برایش مقدور نیست فرزندان خود را برای ادامه تحصیل به شهر بفرستد و برای همین فرزند پسر را در خانواده فامیل در شهرها نگه می‌دارند و دختر را طبق عِرق عشیره‌ای در خانه می‌ماند یعنی دختر از تحصیل باز مانده و بی‌سواد می‌شود.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی یک رئیس مجلس یا رئیس جمهور می‌خواهد تصمیم بگیرد باید طوری برای کشور تصمیم‌گیری کند که فرد مستضعف احساس آرامش کند.

تاجگردون با اشاره به اینکه بسیاری از کارها نیاز به خرد جمعی دارد، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد ترکیب جمعی از نعمت‌ها، اقوام و نگاه‌های استراتژیک است و از نفت به عنوان مهمترین ذخیره معیشتی تا مردم شیعه و دوستدار اهل بیت همه از ظرفیت‌های استان است.

وی با اشاره به سفر روز گذشته رئیس مجلس به شهرستان کهگیلویه افزود: کهگیلویه یکی از محرومترین مناطق ایران است و شهرستان‌های گچساران و باشت که قلب تپنده ایرانی اسلامی است هم از محرومیت‌ها رنج می‌برند اما مردم این مناطق شجاع ترین افرادند و مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند.

نماینده مردم در مجلس با اشاره به مشکلات شهرستان گچساران افزود: گچساران در اوج ثروتمندی، شهرستان بیکاری است اما افتخار می‌کنیم ایران اسلامی را سربلند نگه داشته‌ایم و در اوج تحریم از اینجا نفت پمپاژ و صادر می‌شد تا رگه‌های کشور را زنده نگه داریم.

نماینده مردم گچساران در مجلس افزود: در قانون جدیدی که در خصوص بیکاری تصویب شده برای شهرستان‌ها که زیر نرخ بیکاری هستند مزایای خوبی دیده شده و اعلام می‌کنم اگر دولت و مسؤولان استان در حوزه اقتصادی به ما کمک کنند اعلام می‌کنیم که ظرف ۶ یا ۷ سال آینده گچساران اعتبار عمرانی نمی‌خواهد.

وی افزود: شهری که سه یا چهار سال پیش ۳۰ یا ۴۰ درصد گاز رسانی شده بود امسال مفتخریم جشن سبز شدن استان را می‌گیریم، ضمن اینکه تمام روستاهای شهرستان راه آسفالت دارد و مشکل آب در حال حل شدن است و اگر برنامه‌های اقتصادی را اجرا کنیم مشکلات شهرستان حل می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت