پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 بهمن 1398 ساعت 13:11:: شناسه خبر: 69478

واکنش رئیس اداره راه و شهرسازی به یک شایعه در فضای مجازی در خصوص تعطیلی پروژه لنده به تشان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنده به یک شایعه در فضای مجازی در خصوص تعطیلی پروژه لنده به تشان واکنش نشان داد .

صدای جنوب 

 

یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان در طی چهاردهه گذشته خروج لنده از بن بست تاریخی بوده است که با تلاش های زیاد و پیگیری های زیاد همه فرزندان شهرستان لنده در سطوح ملی و مسئولان استانی و شهرستانی اعم از فرماندار و نماینده مردم و مدیران کل راه و شهرسازی این پروژه مهم و ملی سرانجام با حضور معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرکل شرکت راه های کشور کلنگ زنی شد.

 

این پروژه یکی از مهمترین پروژه های استان کهگیلویه وبویراحمد محسوب می شود چرا که محور ترانزیتی استان به خوزستان محسوب می شود و نقش مهمی در کاهش میزان زمان انتقال بار و میزان مصرف سوخت و صرفه جویی در وقت استفاده کنندگان از این راه را در پی خواهد داشت.

 

شب گذشته کلیپی از سوی برخی افراد شناخته شده در فضای مجازی منتشر شد که باعث تشویش اذهان عمومی با موضوع تعطیلی و بارگیری دستگاه های راهسازی فعال در محور لنده به تشان شده است که شهروندان لنده ای را به واکنش شدید وا داشته است.

 

رستم تقی زاده رئیس اداره راه و شهرسازی لنده در واکنش به انتشار این کلیپ گفت: لازم می دانیم جهت تنویر افکارعمومی در شهرستان لنده مطالبی ارائه نماییم که پیگیری و نظارت کار در حیطه اختیارات مدیر حوزه راهسازی می باشد که مجزا از اداره کل راه استان است.

 

وی افزود: به دلیل ارتباط کاری موضوع فارغ ازهرگونه مسائل سیاسی درمورد کلیپ منتشر شده در فضای مجازی درخصوص انتقال دستگاه های راهسازی درپروژه راه لنده-تشان به اطلاع شهروندان می رساند که این پروژه فعال در دحال اجرای عملیات خاکبرداری است.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنده تصریح کرد: عملیات اجرایی در قسمت قبل از خط انتقال لوله گاز شهرلنده به اتمام رسید و دستگاه ها به پشت لوله گاز منتقل و هم اکنون مستقر هستند.

 

تقی زاده اظهارکرد:متاسفانه پیمانکارمحترم به دلیل تصادف و درگذشت فرزندجوانش گرفتار مراسم فاتحه می باشد که علت تعطیلی دستگاه ها نیز حادثه مذکور برای پیمانکار پروژه است و بعد از مراسم ترحیم قطعاً عملیات اجرایی این پروژه که در مرحله خاکبرداری است اجرایی خواهدشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت