پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 اسفند 1398 ساعت 13:12:: شناسه خبر: 69649

نتیجه رسمی انتخابات در کوتاهترین زمان اعلام می شود/الزام درج اثرانگشت با استامپ در شعب اخذ رای برداشته شد

احد جمالی در حاشیه برگزاری انتخابات اظهار داشت: براساس توافق ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، الزام درج اثرانگشت با استامپ در شعب اخذ رای برداشته شد.

صدای جنوب:

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مراحل انتخابات اعلام نتایج است که باید سعی شود نتیجه رسمی از سوی مراجع و منابع رسمی اعلام شود.

وی با بیان این که در این دوره سعی خواهیم کرد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه انتخابات را اعلام کنیم اظهار کرد: نتیجه رسمی در کوتاهترین زمان ممکن از سوی صدا و سیمای استان اعلام می شود و مردم خبر رسمی را از صدا و سیما بگیرند.

استاندار در خصوص شمارش آرا هم گفت: در هر صندوق ۲ نفر آرا را شمارش خواهند کرد و تا هنگامی که به صورت ۱۰۰ درصدی آرا با هم تطابق نداشته باشند جمع بندی صورت نمی‌گیرد.

در خبری دیگر،احد جمالی در حاشیه برگزاری انتخابات اظهار داشت: براساس توافق ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، الزام درج اثرانگشت با استامپ در شعب اخذ رای برداشته شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضرورتی بر درج اثر انگشت با استامپ برای رأی دادن مردم نیست و مردم با خیال راحت و بدون دغدغه می‌توانند در شعب اخذ رأی حاضر شوند.

وی اضافه کرد: بر این اساس ثبت اثر انگشت در مراحل رای دهی الزامی نیست و اختیاری است.

اما براساس گزارش خبرنگار صدای جنوب،تا لحظه ارسال این اخبار شعبه های اخذ رای در دهدشت افراد رای دهنده را مجبور به درج اثر انگشت خود می کنند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت