پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اسفند 1398 ساعت 19:12:: شناسه خبر: 69698

پیام تشکر فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان لنده در پی حضور باشکوه مردم در انتخابات

فرماندار لنده در پیامی از حضور مردم شهرستان لنده در انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد .

صدای جنوب

 

بسم الله الرحمن الرحیم

میزان رای ملت هست.

ملت بزرگ ایران اسلامی،روز دیگری از تقویم را تبدیل به حماسه کردند. دوم اسفند ۱۳۹۸ در تاریخ سیاسی این سرزمین به نام حماسه حضور و “بلوغ سیاسی” ملت یاد خواهد شد. پیروز این حماسه مردم آگاه ، غیرتمند و وفادار به آرمانها و ارزشهای انقلاب که با درک شرایط حساس داخلی و بین المللی، با تمام وجود دل در گرو عزت و سربلندی ایران سرافراز دارند.
به روح بلند رهبر فقید انقلاب و شهدای میهن درود می فرستم و لازم می دانم از تمام کسانی که زمینه ساز این حضور حماسه ساز و چشمگیر شدند قدردانی کنم. از مقام معظم رهبری که با رهنمودهای حکیمانه خود ، تضمین سلامت انتخابات با “حق الناس” خواندن رای مردم و به ویژه استاندار توانمند و دلسوز استان که از بدر ورود خود به استان انتخاباتی آزاد و با امنیت و سلامت کامل ، یکی از دغدغه های وی بوده و باعث دلگرمی تمام بازیگران صحنه انتخابات شدند و همچنین از کلیه نهادهای برگزار کننده انتخابات ، مجموعه همکارانم در دولت ، شورای محترم نگهبان ، نهاد های نظامی امنیتی ،قضایی و امام جمعه فهیم شهرستان کمال قدردانی را دارم. همچنین به طور ویژه از تمامی بزرگان ، معتمدین ، جوانان ،رسانه های گروهی و اصحاب رسانه که با نگاه به آینده روشن و پر امید، اقدام به تشویق عموم مردم در حماسه جمعه دوم اسفند تأثیر گذار بودند به طور خاص قدردانی می کنم و ثابت کردند که نسل سوم و چهارم انقلاب ظرفیت بالای اعتماد نسل اول را دارند و اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنبال دارد.
در این مقطع زمانی باید به رقابت های انتخاباتی پایان داد و ضمن تمکین به قانون تمام سعی و تلاش خود را به سرانجام رساندن وعده های داده شده به ملت بزرگوار معطوف کرد.
ضمن آرزوی توفیق برای منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی از درگاه ایزد متعال، از ایشان تقاضا دارم، رفتار درچارچوب قانون و اخلاق، گفتار بر مدار صداقت و تصمیم بر مبنای عقلانیت را سرلوحه تمام تصمیمات و اقدامات خود قرار داده تا با همدلی و همزبانی همه کارگزاران نظام و با اتکا به توانمندی های موجود ، تحقق برنامه های پیشرفت و توسعه به ویژه رونق اقتصادی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی تسهیل و تسریع شود و مسیر تحقق چشم انداز کهگیلویه آباد و توسعه یافته هموار گردد.انشاله

سید خدادوست موسوی
فرماندار شهرستان لنده
سوم اسفندماه ۱۳۹۸

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت