پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اسفند 1398 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 69705

نمایشگاه بهاره در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

نمایشگاه ها در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، دوگنبدان، بهمئی و دنا برگزار می شوند.

صدای جنوب:

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه بهاره با هدف تنظیم بازار، جلوگیری از افزایش قیمت ‌ها در پنج شهرستان این استان برپا می شود.

سالار حسین پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه روز دوشنبه ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۸ در شهر یاسوج با حضور جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برپا می شود و به مدت ۱۰ روز نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این نمایشگاه ها اقلام اساسی مورد نیاز مردم استان در شب عید مردم از قبیل برنج، شکر، گوشت، پوشاک، کفش، تنقلات، شیرینی و خشکبار با ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می ‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این نمایشگاه یک تیم گشت دائم تعزیرات حکومتی استان در محل برگزاری نمایشگاه ها در استان مستقر خواهند بود و با تخلفات احتمالی از سوی غرفه داران برخورد جدی می کنند.

حسین پور ابراز داشت: این نمایشگاه ها در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، دوگنبدان، بهمئی و دنا برگزار می شوند.

وی تاکید کرد: غرفه داران در نمایشگاه بهاره ملزم به درج قیمت بر روی کالا و خدمات و نصب آن در معرض دید عموم هستند و در صورت رعایت نکردن این مهم، با فروشندگان خاطی برخورد می شود.

حسین پور عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، هیچ گونه کمبودی در تامین کالاهای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد برای ایام پایانی سال، وجود نخواهد داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت