پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اسفند 1398 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 69736

زمان احتمالی برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از فردا (دوشنبه ۴ اسفند) روند بررسی بودجه در قوه مقننه آغاز می‌شود، گفت: جلسات مجلس بدون انقطاع و حتی در روزهای پنج‌شنبه و تا پایان بررسی بودجه به‌صورت ۲ شیفت یا سه شیفت ادامه خواهد داشت.

صدای جنوب:

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی زمان احتمالی برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را اعلام کرد.

وی درباره روند بررسی بودجه در صحن علنی پارلمان، ادامه داد: ابتدا ۵ نماینده موافق و ۵ نماینده مخالف کلیات بودجه، نظرات خود را اعلام می‌کنند و سپس رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز از کلیات بودجه دفاع می‌کند و سپس کلیات بودجه سال ۹۹ به رأی نمایندگان گذاشته می‌شود و در صورت تصویب، نمایندگان به بررسی جزئیات بودجه می‌پردازند.

نماینده مشهد در مجلس با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس برای اخذ رأی اعتماد، تصریح کرد:جلسه رأی اعتماد به خاوازی هفته آینده و احتمالاً در یکی از روزهای دوشنبه و یا سه‌شنبه برگزار شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: در یکی از روزهای اعلام‌شده به‌منظور بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کار بررسی بودجه متوقف می‌شود و پس از بررسی این موضوع بار دیگر کار بررسی بودجه از سر گرفته می‌شود.

کاظم خاوازی در حال حاضر معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی است و ۲۶ تیر۹۷جایگزین اسکندر زند شد.

وی پیش از این عهده دار معاونت آموزش و ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی بود.

خاوازی با حکم محمود حجتی، وزیر سابق جهاد کشاورزی، به عنوان مسئول راه اندازی سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی نیز در این وزارت خانه انجام وظیفه نموده است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت