پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اسفند 1398 ساعت 00:12:: شناسه خبر: 69785

غلام محمد زارعی: خدمت ادامه دارد

غلام محمد زارعی در واکنش به فیلم منتشر شده در حواشی جشن منتخب نماینده بویراحمد ودنا نوشت: خدمت ادامه دارد .

صدای جنوب:

بدنبال انتشار کلیپ توهین آمیز مربوط به جشن پیروزی مهدی روشنفکر ، غلام محمد زارعی نسبت به این حرکت غیر اخلاقی واکنش نشان داد .

به گزاررش  صدای جنوب؛ زارعی نوشت:
به عاشقان و رهروان فاطمه الزهرا توصیه می کنم در این ایام حساس مدافعان اخلاق شما باشید ، چرا که بهترین جواب بی اخلاقی ، اخلاق مداری است .

زارعی در ادامه مکتوب کرد: ما بدنبال توسعه هستیم و همواره و در هر مقامی اندیشه ام جز خدمت نبوده و نیست ، پس همچنان می گویم خدمت ادامه دارد .

 

از طرف دیگر کانون وکلای دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح قانون مجازات اسلامی در ارتباط با کلیپ توهین آمیز به نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، هدف این کلیپ را تخریب شخصیت دکتر روشتفکر منتخب این حوزه انتخابیه عنوان کرده است.

در پیام  این کانون آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و احترام خدمت مردم عزیز و شریف استان کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی نشر داده شده و شخصی از فاصله ای خارج از جمعیتی که در حال برگزاری جشن پیروزی کاندیدشان بودند از فیلمبرداری که به صورت خودجوش بر روی جرثقیلی در حال تهیه فیلم و عکس بوده، ویدئویی تهیه می کند و با صدای خود جملاتی را وارد میکند که مبنی بر توهین به نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا است و این ویدئو را در فضای مجازی نشر می دهد.

 

ماده ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی

هر کس به قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی یا مقامات رسمی به وسیله نامه یا شکواییه یا مراسلات یا عرایض یا گزارش یا‌توزیع هر گونه اوراق چاپی یا خطی با امضاء یا بدون امضاء اکاذیبی را اظهار نماید یا با همان مقاصد اعمالی را برخلاف حقیقت راساً یا به عنوان نقل‌قول به شخص حقیقی یا حقوقی یا مقامات رسمی تصریحاً یا تلویحاً نسبت دهد اعم از اینکه از طریق مزبور به نحوی از انحاء ضرر مادی یا معنوی به‌غیر وارد شود یا نه علاوه بر اعاده حیثیت در صورت امکان، باید به حبس از دو ماه تا دو سال و یا شلاق تا (۷۴) ضربه محکوم شود.

مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد این عمل غیر اخلاقی را که قصد تخریب شخصیت جناب آقای دکتر روشنفکر منتخب مردم بویراحمد و دنا را داشتند به شدت محکوم می نماید.

کورش قنبری
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت