پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اسفند 1398 ساعت 17:12:: شناسه خبر: 69823

کشف بیش از ۲۰۰ کیلو تریاک در یاسوج

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲۴۶ کیلو تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور شیراز- یاسوج خبر داد. به گزارش صدای جنوب ، سردار  مهدی انصاری اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی برانتقال محموله ای مواد مخدر در محور شیراز به یاسوج پس از هماهنگی با مرجع قضائی تیمی […]

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲۴۶ کیلو تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور شیراز- یاسوج خبر داد.

به گزارش صدای جنوب ، سردار  مهدی انصاری اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی برانتقال محموله ای مواد مخدر در محور شیراز به یاسوج پس از هماهنگی با مرجع قضائی تیمی از مأموران مبازره با مواد مخدر استان به محل اعزام شدند.
وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و به آنان دستور توقف دادند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: رانندگان با بی توجهی به دستور مأموران به مسیر خود ادامه داده که پس از طی مسافتی و در نهایت با شلیک چند تیرهوایی خودروها نیز متوقف شدند.
وی بیان داشت: در بررسی مأموران مشخص شد که یکی از خودروها اسکورت کننده مواد مخدر و در بازرسی از خودروی دیگر ۲۴۶ کیلو تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای در آن جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.
سردار انصاری با اشاره به این که راننده خودروی حامل مواد مخدر با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد،خاطرنشان کرد: راننده خودروی اسکورت کننده مواد دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
فرمانده انتظامی استان با توجه به شدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت