پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اسفند 1398 ساعت 11:12:: شناسه خبر: 69861

رئیس‌ کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد:

انتخابات مجلس با کمترین تخلف و درگیری در استان برگزار شد

نگین تاجی گفت: مردم تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگیرند، هم اکنون دیگر موقع وحدت است و انتخابات اسفند ۹۸ سالم و باکمترین تخلف و درگیری در استان برگزار شد.

صدای جنوب:

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۵۰ پرونده تخلف انتخاباتی در این استان تشکیل شده است.

به گزارش صدای جنوب، حسن نگین تاجی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه حقوق عامه مورد تاکید دستگاه قضایی است، افزود: کارگروهی در این زمینه تشکیل شده است و طی سال‌جاری ۵۴ هکتار از اراضی ملی و حریم رودخانه رفع تصرف صورت گرفت.

وی اظهارکرد: بیش از۴۰ واحد تولیدی استان با جلسات و حضور میدانی احیا و به چرخه تولید بازگشتند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ پرونده انتخاباتی در استان تشکیل شد و حتی برخی از این پرونده‌ها مربوط به مدیران بوده است.

نگین تاجی تصریح کرد: برخی‌ها از این پرونده‌ها تفهیم اتهام شد و برخی از این پرونده‌ها مربوط به کسانی که سخنرانی علیه داوطلبی داشتند و یا استفاده از اسلحه داشتند، بود.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ قاضی روز دوم اسفند ماه بر روند انتخابات بصورت میدانی نظارت می‌کردند، ادامه داد: مردم تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگیرند، هم اکنون دیگر موقع وحدت است و انتخابات اسفند ۹۸ سالم و باکمترین تخلف و درگیری در استان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با انتشار فیلم جرثقیل سرنجلکل توهین به نماینده فعلی بویراحمد و دنا تاکید کرد: این مساله شیطنت یک فرد بود که سو استفاده کرده است و این موضوع از سوی دستگاه قضایی در حال پیگیری و بررسی است که به محض شناسایی و دستگیری عامل این فیلم طبق قانون برخورد خواهد شد.

نگین تاجی اظهارکرد: در ۶ماهه اخیر امسال ۸۴۷۰ فقره پرونده بیشتر از ۶ ماهه مشابه سال قبل مختومه کرده ایم که ۱۲ درصد افزایش داشته ایم.

وی گفت: ۶۰ درصد پرونده‌های معوق استان بالغ بر ۵۲۳۹ پرونده مختومه شده اند. هم اکنون ۳۲ پرونده مربوط به سال ۹۵ بوده که بیشتر واخواهی هستند.

به گزارش ایسنا، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیام کرد: ۹۱ درصد اوراق قضایی استان بصورت الکترویکی انجام می‌شود که در این زمینه رتبه سوم تا پنجم کشور را طی ۶ ماهه اخیر کسب کرده ایم. ۲۰۰۰ رای مجازات‌های جایگزین حبس داشته ایم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت