پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اسفند 1398 ساعت 09:12:: شناسه خبر: 69912

سردار خرمدل: دعوت به وحدت مهم‌ترین اصل بعد از دوم اسفند/روشنفکر: سپاه فتح محور وحدت است

سردار خرمدل خطاب به منتخب بویراحمد و دنا در مجلس که باید از هم اکنون بانی وحدت میان همه مردم و طوایف باشید اظهار کرد: مهم‌ترین اصلی که موجب استمرار نظام اسلامی شده وحدت است که باید همواره در دایره وحدت و همبستگی حرکت کنیم.

 صدای جنوب:

مهدی روشنفکر منتخب مردم بویراحمد و دنا با حضور در محل ستاد فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سردار خرمدل با تبریک به منتخب بویراحمد و دنا اظهار کرد: این اعتماد مردمی سرمایه‌ای بزرگ برای منتخب مردم است که باید در همه حال امانت‌دار رأی مردم باشید.

فرمانده سپاه فتح با اشاره به کار بزرگ مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و حضور حماسی در انتخابات و کسب رتبه اول حضور در کل کشور گفت: زبان قاصر از خلق این حماسه ماندگار و مجاهدت مردم استان در عرصه‌های مختلف است.

وی گفت: چگونه باید تحسین و توصیف کرد این مردم را که در قبل از انقلاب با مبارزات خود علیه استبداد داخلی و بعد از پیروزی انقلاب با حضور همه جانبه در جبهه‌ها و اینک با حضور حماسی در انتخابات بزرگی و عظمت خود را نشان دادند.

سردار خرمدل خطاب به منتخب بویراحمد و دنا در مجلس که باید از هم اکنون بانی وحدت میان همه مردم و طوایف باشید اظهار کرد: مهم‌ترین اصلی که موجب استمرار نظام اسلامی شده وحدت است که باید همواره در دایره وحدت و همبستگی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم استان همراه با استاندار و سایر مسوولان و در کنار آن‌ها سپاه و همه نیروهای نظامی و انتظامی باید کمر همت برای خدمت به مردم ببندند، خاطرنشان کرد: ما در سپاه فتح استان حاضر به ارائه هرگونه مشاوره سازنده‌ای به نمایندگان مردم در مجلس هستیم.

خرمدل به موضوع تسهیل‌گری سپاه برای کمک به رونق تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: اکنون مشکل بزرگ استان به این دو موضوع برمی‌گردد که باید با همکاری همه ارکان استان در راستای رفع بیکاری و کمک به رونق تولید گام برداریم.

در ادامه مهدی روشنفکر یا قدردانی از همه خدمات سپاه فتح در حوزه‌های مختلف از جمله کمک به برگزاری انتخاباتی سالم و امن اظهار کرد: سپاه نور چشم ملت و بازوی توانمند ولایت در راستای خدمت به مردم و مقابله و دفاع در برابر دشمنان است.

روشنفکر با بیان اینکه سپاه فتح استان همواره محور وحدت و همبستگی در کهگیلویه و بویراحمد بوده افزود: در راه خدمت به مردم نیازمند همراهی و همکاری و مشاوره فرزندان راستین انقلاب در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هستم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت