پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اسفند 1398 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 69940

فرماندار کهگیلویه:

وضعیت بازار در کهگیلویه مناسب نیست

فرماندار کهگیلویه گفت: افزایش ناگهانی قیمت برخی اقلام در روزهای اخیر غیر منطقی و به دور از انصاف است چرا سیر به کیلویی ۶۰ هزار تومان و میوه به نرخ آنچنانی عرضه شود؟

صدای جنوب:

علیرضا اتابک امروز در نشست ستاد تنظیم بازار با اشاره به التهاب بازار در شرایط شیوع کرونا ویروس اظهار داشت: اولویت اول متولیان بازار می‌بایست کنترل نابسامانی باشد.

فرماندار کهگیلویه گفت: افزایش ناگهانی قیمت برخی اقلام در روزهای اخیر غیر منطقی و به دور از انصاف است چرا سیر به کیلویی ۶۰ هزار تومان و میوه به نرخ آنچنانی عرضه شود؟

اتابک احتکارهای ناشی از کرونا ویروس را مورد اشاره قرار داد و گفت: کسانی که از این وضعیت سوء استفاده و بازار را نا آرام و دچار اضطراب می‌کنند شناسایی و برخورد شود.

وی ادامه داد: در شرایطی که باید به یکدیگر کمک کنیم عده‌ای با بی‌انصافی نرخ اقلام ضروری را افزایش می‌دهند.در مقطع حوادثی باید بازار بیشتر کنترل شود.

اتابک با اشاره به بازرسی بیش از سه هزار مورد از بازار گفت: نقش نظارتی زمانی مؤثر خواهد بود که نتیجه آن مشهود باشد.

اتابک تصریح کرد: در شرایطی که مردم به ماسک ساده نیاز دارند اما در دسترس نیست! اگر در شهرستان وجود ندارد و به مقدار لازم تأمین نشده بحث جداست اما اینکه با قیمت بالا در اختیار مردم قرار می‌گیرد پذیرفتنی نیست و نشان می‌دهد جلوی احتکار کننده را نگرفتیم.

رئیس ستاد تنظیم بازار کهگیلویه گفت: از نظر ما وضعیت بازار خوب نیست نباید به آمار کمی بسنده کرد کیفیت نظارت و بازرسی می‌بایست ارتقا یابد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت