پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اسفند 1398 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 69961

اقدام قابل تقدیر دو خانواده داغدار کهگیلویه و بویراحمدی در مواجه با کرونا

کشور ما ایران نیز به دلیل روابط مختلف تجاری،فرهنگی و سرمایه گذاری متاسفانه به این بیماری مبتلا شده است که تا کنون در مناطق مختلف کشور نمونه های مثبت ابن بیماری از سوی وزرات بهداشت و درمان اعلام و تا کنون تعدادی نیز جان خویش را از دست دادند.

صدای جنوب:

دو خانواده داغدار کهگیلویه وبویراحمدی در اقدامی خداپسندانه و به منظور مشارکت در سلامت آحاد جامعه از برگزاری مراسمات عزاداری و ترحیمی عزیزان خود به منظور جلوگیری از گسترش بیماری و یرورسی کرونا مراسمات خود را لغو و هزینه آن را صرف خرید ماسک و دستکش برای شهروندان کردند.

به گزارش صدای جنوب، بیش از چند هفته است که شیوع سریع و فراگیر بیماری ویرسی کرونا به یک چالش مهم و جهانی تبدیل شده است که این ویروس ابتدا از کشور چین و سپس به بیشتر کشورهای جهان در حال انتقال است.

کشور ما ایران نیز به دلیل روابط مختلف تجاری،فرهنگی و سرمایه گذاری متاسفانه به این بیماری مبتلا شده است که تا کنون در مناطق مختلف کشور نمونه های مثبت ابن بیماری از سوی وزرات بهداشت و درمان اعلام و تا کنون تعدادی نیز جان خویش را از دست دادند.

براساس اعلام مراجع رسمی وزارت بهداشت و درمان در استان کهگیلویه وبویراحمد نیز دو مورد فوتی ثبت و گزارش شده است که در این بین افرادی نیز تا کنون مشکوک بوده که منتظر جواب آزمایش آنان هستند.

انتقال سریع این ویروس در استان باعث شده است تا برخی خانواده های در شهرستان های مختلف استان به منظور ترویج فرهنگ نیک و حسنه کارهای عام المنفعه مراسمات عزاداری و ترحیم بستگان خویش را لغو و هزینه برگزاری این مراسمات را در جهت ترویج فرهنگ کار خیر و حتی خرید ماسک و دستکش و امورات خیر همانند خرید وسایل کمک آموزشی برای مدارس کردند.

امروز خانواده داغدار کریمی نژاد در دهستان راک از توابع شهرستان کهگیلویه، و خانواده رفیعی در روستای ایدنک  از توابع شهرستان لنده در اطلاعیه ای اعلام کردند بمنظور پیشگیری از سرایت کرونا ویروس و حفظ سلامت افراد مراسم چهلم  زنده یاد کریمداد کریمی نژاد و یکمین سالگرد مرحومه فرشته رفیعی را لغو و هزینه آن را صرف خرید ماسک و اهدا به مراکز درمانی مناطق محروم خواهند کرد.

بدون شک این اقدام عام المنفه و خداپسندانه در شهرستان های کهگیلویه و لنده می توانید به الگویی بی بدیل برای سراسر استان تبدیل شود که اهمیت سلامت جامعه از همه چیز واجب تر است و امیدواریم شهروندان نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و درمانی نهایت دقت لازم را داشته باشند تا این بیماری ویروسی از بین برود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت