پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اسفند 1398 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 69963

چرا همه باید «روشنفکر» را کمک کنیم؟

انتخابات مجلس با همه اتفاقات آن به پایان رسید.

صدای جنوب:

در حوزه بویراحمد ودنا انتخابات در این دوره از شور و حال خاصی برخوردار بود و در نهایت در این انتخابات مهدی روشنفکر با اختلاف منتخب مردم بویراحمد و دنا شد.

هر چند همه مردمی که در انتخابات شرکت کرده اند به مهدی روشنفکر رای نداده اند اما در نهایت امروز وی نماینده همه مردم این شهرستان است.

روشنفکر این دوره کار سختی پیش رو خواهد داشت و لااقل دو نماینده دیگر استان که هر کدام دو و پنج دوره مجلس را تجربه کرده اند، به لحاظ تجربه و شناخت قواعد اجرایی و قانون گذاری از روشنفکر جلوتر هستند و این نگرانی وجود دارد که مرکز استان مورد کم توجهی قرار بگیرد.

باید بدانیم که رقابت تمام شده و امروز مردم این شهرستان ها باید کلان تر فکر کنند و به این نکته مهم دقت کنند که اکنون بویراحمد مهم است و باید رشد و نمو پیدا کند و لااقل استانی به موضوع نگاه کنیم.

تصور را بر این بگذاریم که روشنفکر در این مدت بیشترین  انرژی خود را برای کمک به منطقه ای که بیش ترین رای را به او داده و خاستگاه او محسوب می شود صرف کند، باز در این صورت هم باید خوشحال باشیم که مناطقی از استان و شهرستان که محرومیت تاریخی دارند از عمق محرومیت آنها کاسته شود و این به نفع همه مردم استان خواهد بود.

فقر و بیکاری با خود هزاران معضل فرهنگی و غیرفرهنگی برای کل استان و شهرستان می آورد و دستکم اگر روشنفکر به همان مناطق هم در کنار سایر مسئولیت هایش رسیدگی بیشتری کند بخش عمده ای از مشکل کسانی که اصلا به وی رای نداده اند را نیز حل کرده است.

به آینده بدبین نباشیم و به روشنفکر فرصت دهیم، هیچ انسانی کامل نیست، شاید همان گونه که در انتخابات شگفتی خلق کرد بتواند در عرصه نمایندگی هم بدرخشد و این نیازمند همراهی همه مردم است.

بدون شک روشنفکر هم اگر بخواهد محبوبیت خود را حفظ و افزایش دهد چاره ای جز بهره بردن از همه ظرفیت های انسانی و منطقه ای ندارد و این موضوع را نیز خود معترف است.

بنابراین پیش داوری نکنیم و رقابت های انتخاباتی را دستکم تا ۶ ماه مانده به انتخابات دوره بعدی فراموش کنیم و کمک کنیم تا او بتواند شعارهایش را عملی کند.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت