پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اسفند 1398 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 70009

پلمب ۴ واحد گرانفروشی اقلام بهداشتی و کالای اساسی مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون احتکار اقلام ضروری مقابله با کرونا در استان نداشتیم، گفت: چهار واحد گرانفروش در عرضه این اقلام پلمب شده است.

صدای جنوب:

سید علی ملک‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار داشت: با هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی استان مقابله با شیوع ویروس کرونا در دستور کار قرار دارد.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با نظارت دقیق و شبانه‌روزی متولیان از احتکار و یا سودجویی در خصوص اقلام ضروری مقابله با این نوع ویروس جلوگیری می‌شود.

ملک‌حسینی افزود: طی روزهای اخیر چهار واحد گرانفروشی اقلام بهداشتی و کالای اساسی مقابله با کرونا در استان پلمب شد.

وی با تأکید بر اینکه با هر گونه گرانفروشی به شدت برخورد می‌شود، ادامه داد: حداکثر جریمه برای گرانفروشان اعمال شده است.

این مسؤول گفت: تولیدات اقلام بهداشتی و ضدعفونی از جمله ژل بهداشتی و الکل در کارخانه سینره یاسوج با نظارت خوب و با حداکثر توان تولید در حال انجام بوده و نیاز به این کالا تأمین خواهد شد.

وی با بیان مشکل خاصی تاکنون در زمینه تولید این نوع کالاها وجود نداشته است، گفت: طرح نظارتی به صورت ویژه در حال اجرا است.

ملک‌حسینی در پاسخ به سؤوالی مبنی بر اینکه آیا احتکار ماسک یا سایر اقلام مورد نیاز در استان وجود داشته یا خیر تصریح کرد: در استان احتکار اقلام ضروری مقابله با کرونا تاکنون به دادگستری ارجاع نشده است.

وی گفت: تلاش همه مسؤولان در استان جهادی است و با هماهنگی کامل و با نظارت مستمر در جهت کنترل شیوع بیماری وارد عمل شده‌اند و استاندار نیز به خوبی مدیریت می‌کند.

این مسؤول ارائه خدمات در بیمارستان شهید جلیل را مطلوب خواند و اضافه کرد: پزشکان و کادر درمان این بیمارستان پای‌کار هستند و اطمینان داریم کسی کم‌کاری در این زمینه ندارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت