پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 اسفند 1398 ساعت 19:12:: شناسه خبر: 70310

اقدامات نیروی مقاومت بسیج کهگیلویه برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا

در بروز شرایط بحرانی، مردم، بیش از هر نهاد و سازمانی چشمشان به یاری فرزندان خود در نیروهای نظامی و انتظامی بویژه  بسیجیان دوخته شده است.

صدای جنوب :

در بروز شرایط بحرانی، مردم، بیش از هر نهاد و سازمانی چشم شان به یاری فرزندان خود در نیروهای نظامی و انتظامی بویژه  بسیجیان گروه های جهادی دوخته شده است.

از همین رو و در روزهای گذشته و با لزوم آمادگی همه جانبه در برابر بیماری کرونا در شهرستان کهگیلویه همراه با سایر دستگاه‌ها از جمله بهداشت ودرمان، نیروی مقاومت بسیج کهگیلویه و گروه جهادی شهید عبدالمحمد تقوی سوق به میدان آمده اند تا با پیشگیری و مقابله با این بیماری به سلامت شهروندان کمک نمایند.

صبح امروز در ادامه اقدامات  ناحیه مقامت بسیج کهگیلویه ، بیمارستان و اورژانس دهدشت، میدان مرکزی و معابر عمومی، اداره امور مالیاتی، ترمینال و گاراژهای سوق، دیشموک، جاورده و قلعه رئیسی، بانک ها وخودپردازهای شهر و برخی از ایستگاه های تاکسی، مساجد و پیاده روهای شهری ضدعفونی شدند.

بر همین اساس خدمات و اقدامات امیدوار کننده  قرارگاه عملیات روانی ضد کرونا، ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه و گروه های جهادی از جمله گروه جهادی شهید عبدالمحمد تقوی سوق در روزهای آینده و تا ریشه کن کردن کامل این بیماری ادامه خواهدداشت.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت