پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 اسفند 1398 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 70492

رایزنی منتخب مردم کهگیلویه بزرگ با معاون وزیر و رییس هیات عامل ایمیدرو/فسفات چرام، نیترات دیشموک و فسفات قیام لنده اولویت کاری حجت الاسلام موحد

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد پس از دیدار با مدیران استانی راهی تهران شد تا با برخیاز مدیران ملی و کشوری نیز دیدار و در زمینه توسعه کهگیلویه بزرگ رایزنی نماید.

 صدای جنوب:

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ با دکتر خداداد غریب پور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) دیدار و گفت وگو کرد.

سید محمد موحد در این دیدار پیگیر پروژه های مهم حوزه انتخابیه شدند و اظهار داشت؛فسفات چرام، نیترات دیشموک و فسفات قیام لنده از جمله  پروژه های هستند که در اولویت کاری بنده هستند که در این جلسه به  بحث اعتبارات و پیشرفت کاری آنها پرداخته شد.

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در ادامه افزود؛در این جلسه با معاون وزیر صمت به این نتیجه رسیدیم که اولویت اصلی بحث صنایع و معادن خرد این مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد خاصه حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ باشد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو هم در این جلسه ضمن عرض تبریک به حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد اظهار داشت و گفت؛اولویت کار ایمیدرو مناطق و استان های محروم می باشد که استان کهگیلویه و بویراحمد جز این مناطق است.

دکتر خداداد غریب پور افزود؛مساله اصلی فسفات چرام دانش فنی می باشد که باید عیار آن بالا رود و کار تحقیقاتی در حال انجام است که اهک را از فسفات جدا شود و همین کار باعث بالا رفتن عیار هم می گردد که انشالله هرچه سریعتر این اتفاق رخ خواهد دهد.

همچنین در این دیدار مصوب شد که جلسه ای با حضور کارشناسان ایمیدرو و سرمایه گذار فسفات ها برگزار شود و در این جلسه گزارش جامع تر و پیشنهاد ها به منتخب مردم کهگیلویه بزرگ ارائه شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت