پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 اسفند 1398 ساعت 01:12:: شناسه خبر: 70943

نامه هاشمی پور به استاندار/کاهش آسیب های اجتماعی در دیشموک، نیازمند اقدام عاجل است

سردار  عدل هاشمی پور با توجه به خودکشی های اخیر در بخش دیشموک به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نامه نوشت.

صدای جنوب:

سردار  عدل هاشمی پور با توجه به خودکشی های اخیر در بخش دیشموک خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد جناب اقای دکتر کلانتری

سلام علیکم
ابتدائا لازم می دانم از بابت حسن نیت، درایت، تلاش شبانه روزی و پیگیری جنابعالی در مواجهه با ویروس کرونا تشکر و قدردانی نمایم.

امید است با حضور همه جانبه ی ادارات، سازمانها، نهادها به ویژه مجموعه ی علوم پزشکی و همکاری همه جانبه ی مردم، شاهد رفع کامل این بحران باشیم. ان شاءالله .

متاسفانه آنچه که امروز مزید نگرانی است و انتظار میرود به صورت ویژه، فوق العاده و جدی در دستور کار قرار گیرد موضوع خودکشی در منطقه دیشموک است.

یقین دارم در مدت حضور در استان به صداقت، شجاعت، دینداری، ولایتمداری و فرهنگ غنی، اصیل و ایلیاتیِ ایل غیور بهمئی بیش از پیش واقف شده اید.

اگرچه موضوع خودکشی در این منطقه سابقه کوتاهی دارد و اقداماتی در این رابطه نیز انجام شده است اما استمرار امر حاکی از ناکافی و ناموفق بودن آن برنامه ها از قبیل: حضور یک روزه ی مسئولی عالی رتبه در منطقه و یا تشکیل جلسه، سمینار، سخنرانی، ارسال دستورالعمل و بخشنامه است که نیازمند بازنگری، بررسی دقیق، مطالعه عمیق و بدون درنگ است که به طور قطع لزوم استفاده از هر امکان و ظرفیت میدانیِ دیگری را ضروری و اجتناب ناپذیر می نماید رجاء واثق دارم رسیدن به راه حل اثرگذار و قابل اجرای آسیب های اجتماعی در سایه ی اخلاق مداری، دلسوزی، حس انسان دوستانه، سابقه علمی و درایت جنابعالی و به فضل پروردگار ممکن و قابل تحقق می باشد.

جناب آقای دکتر کلانتری
بی صبرانه منتظر اقدامات عاجل در این زمینه و گزارش عملی آن به مردم هستم که ضمن امیدواری به انجام، یقین دارم نتیجه مثبت آن علاوه بر قرار گرفتن در زمره باقیات و صالحات، در قلوب پاک مردم نحیب استان کهگیلویه و بویراحمد خاصه کهگیلویه بزرگ به یادگار خواهند ماند.

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت