پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 اسفند 1398 ساعت 11:12:: شناسه خبر: 70968

سرعت گسترش ویروس کرونا در غرب خوزستان بالا است

استاندار خوزستان تعداد بیماران ویروس کرونا کووید ۱۹ در شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان را ۴۹ بیمار اعلام کرد و گفت: سرعت گسترش ویروس کرونا در غرب خوزستان بالا است.

صدای جنوب:

استاندار خوزستان تعداد بیماران ویروس کرونا کووید ۱۹ در شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان را ۴۹ بیمار اعلام کرد و گفت: سرعت گسترش ویروس کرونا در غرب خوزستان بالا است.

به گزارشصدای جنوب، غلامرضا شریعتی یکشنبه شب در برنامه تلویزیونی شب‌های اروند صدا و سیمای مرکز آبادان اظهار داشت: از ابتدای اسفند ماه تاکنون ۲۹۹بیمار باعلائم سندرم تنفسی به بیماستان‌های تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان مراجعه کرده اند که تاکنون طبق یافته‌های آزمایشگاهی ۲۳ بیمار در آبادان، ۱۶ بیمار در خرمشهر و ۱۰ بیمار در شادگان به بیماری ویروس کرونا کووید ۱۹ مثبت بوده اند.

وی ۶۷ درصد از بیماران کرونایی در شهرستان‌های جنوب غرب خوزستان را مردان و ۳۰درصد زنان اعلام کرد و افزود: میانگین بیماران کرونایی منطقه در حدود ۵۰ سال است که متاسفانه در میان بیماران یک کودک۱۶ ماهه نیز وجود دارد.

شریعتی آمار فوتی‌های ویروس کرونا در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان را چهار بیمار اعلام کرد و اظهار داشت:همه فوت شدگان در منطقه مرد هستند.

وی مناطق ذوالفقاری، احمدآباد و امیری را مناطق پرخطر و قرمز مبتلایان به ویروس کرونا در آبادان اعلام کرد و بیان داشت:شهرداری این مناطق را در اولویت گندزایی و ضدعفونی خود قرار دهد.

استاندار خوزستان خود مراقبتی، رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه را تنها راه قطع حلقه انتقال و انتشار ویروس کرونا دانست و اظهار داشت:مردم نقش اساسی و کلیدی در این امر را برعهده دارند.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص تعطیل اعلام شدن اداره های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر گفت:سیاست دولت در این است که خللی در کار مردم ایجاد نشود ولی اگر مسوولان منطقه برای مدتی تصمیمی گرفتند ما به آن احترام می‌گذاریم.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان از خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره می‌برند.

استان خوزستان تا کنون ۲۵۳ بیمار مبتلا به ویروس کووید۱۹ بوده که ۳۳ نفر تنها تا کنون فوت کرده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت