پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 فروردین 1399 ساعت 04:01:: شناسه خبر: 71297

پیام مدیر مسئول پایگاه خبری صدای جنوب به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹

مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری صدای جنوب فرارسیدن عید سعید باستانی و اغاز سال جدید را تبریک گفت.

صدای جنوب:

سال ۱۳۹۸ بالاخره با همه سختی هایی که داشت به پایان رسید.

این سال که از سیل خسارت بار فروردین ماه روی ناخوش خود را نشان داد و در ادامه تلخی های زیادی را همچون شهادت مظلومانه سپهبد سلیمانی به دست امریکای جهانخوار و متعاقب ان عروج هموطنان مان در ماجرای هواپیمای اوکراین را رقم زد  در پایان به کرونای منحوس ختم شد.

اگرچه شیوع کرونا هم اکنون بسیار بیشتر از هر زمانی نگرانی هایی را بوجود اورده اما باید امید داشته باشیم به روزهای آینده و اتفاقات خوبی که بیشتر آن توسط خود مردم می تواند حاصل شود.

تحریریه پایگاه خبری صدای جنوب نیز در این سال همچون سالیان گذشته فعالیت خود را در اطلاع رسانی اخبار به صورت مستقل و یا با استفاده از سایر همکاران خبری ادامه داد و شاید اوج این فعالیت در هنگام برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که با نگرش به وعده های انتخاباتی همه کاندیداهای استان و با استفاده از خبرنگاران شاخص خود در سایر شهرستان ها اصل بی طرفی و اطلاع رسانی را رعایت نمود.

اگرچه در این سال هم در برخی موارد شاهد نامهربانی در عرصه خبرنگاری بودیم اما بودند اداراتی چون  فرمانداری،فرهنگ و ارشاد اسلامی،هلال احمر و… که باز هم رسالت خویش را در حمایت معنوی از خبرنگاران بویزه این مجموعه خبری دریغ نکردند.

لذا به عنوان مدیر مسئول و صاحب امتیاز و به نمایندگی از سایر خبرنگاران پایگاه خبری صدای جنوب فرارسیدن سال نو و عید سعید باستانی را تبریک گفته و از درگاه خداوند منان توفیق روزافزون تمامی هم استانی های عزیز و مخاطبان گرامی را خواهان و خواستارم و امیدوارم کرونا این ویروس نامیمون و منحوس با تلاش جهادی عموم مردم و مدیریت توانمند دستگاه های متولی از جمله مدافعان سلامت هر چه زودتر نابود و ارامش به زندگی مردم برگردد.

پیمان باوند 

مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری صدای جنوب

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت