پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 فروردین 1399 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 71641

آغاز عملیات توزیع ۲۰ هزار ماسک و دستکش در شهرستان لنده

عملیات بزرگ توزیع بیش از بیست هزار عدد ماسک به همراه پنج هزار جفت دستکش لاتکس با حضور بیش از۱۰گروه جهادی در شهرستان لنده به صورت خانه به خانه با رمز مبارک محمد رسول الله(ص) آغاز شد.

صدای جنوب

با فراگیر شدن بیماری کرونا و مشارکت گروه های مختلف جهادی در حوزه های مختلف در سطح شهرستان لنده امروز و پس از ضدعفونی کردن و آماده سازی بیش از بیست هزار عدد ماسک و پنج هزار جفت دستکش لاتکس با حضور بیش از ۱۰ گروه جهادی با رمز مبارک محمد رسول الله (ص) با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده، مدیر بنیاد علوی در شهرستان لنده و مسئولان گروه های مختلف جهادی در این شهرستان شروع شد.

در این مراسم سرگرد مختاری با اشاره به تلاش های خوب گروه های مختلف جهادی گفت: حضور و مشارکت خواهران و برادران بسیجی در قالب گروه های مختلف جهادی از زمان بحران کرونا در سطح شهرستان لنده در حوزه های مختلف با ماموریت های واگذاری توانستند موفیقت های زیادی در این راه کسب کنند.

وی افزود: حضور گروه های جهادی کانون هم اندیشی گام دوم انقلاب، بچه های آسمان، مسجد صاحب الزمان(عج) انجمن جوانان، کانون بسیج مهندسین کشاورزی، پایگاه های مقاومت حضرت رسول اکرم(ص)، امیرالمومنین(ع)، امام موسی کاظم(ع)،شهید علوی نژاد، شهید غارتی نژاد و گروه های خود جوش مردمی نشان از عزم و اراده پولادین این گروه های جهادی در قالب جهادگران سلامت شهرستان لنده با همکاری ادارات و نهادهای مختلف از جمله بنیاد علوی و شبکه بهداشت و درمان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: بسیج و سپاه با مشارکت بنیاد علوی و ادارات مختلف شهرستان لنده در بحث حمایت های مالی برای دوخت ماسک ها و ضد عفونی آنها با همکاری و نظارت شبکه بهداشت و درمان صورت گرفته است که امروز با حضور ۱۰ گروه جهادی ۱۰تا ۱۵نفره اعم از برادر و خواهر از جلوی مصلی نماز جمعه با رمز مبارک یا محمد رسول الله(ص) با پوشش گسترده نقاط مختلف شهر با تقسیم بندی صورت گرفته شروع شد.

وی تاکیدکرد: در فاز دوم نیز بیش از ۵۰هزار عدد ماسک تولیدی گروه های مختلف جهادی نیز در مابقی مناطق شهر و روستاها نیز توزیع خواهند شد که در این بسته ها یک جفت دستکش و پنج عدد ماسک به همراه یک برگه شامل پروتکل های بهداشتی در بین مردم توزیع می شود.

در ادامه نیز مراد مرادپور مدیربنیاد علوی در شهرستان لنده گفت: امروز و با مشارکت بنیاد علوی و سایر ادارات شهرستان لنده از جمله سپاه پاسداران  تعداد ۲۰هزار جفت  ماسک تولیدی گروه های جهادی با مشارکت بنیاد علوی در حال توزیع است.

وی افزود: بیش از ۱۵۰بسته کامل بهداشتی برای پیشگیری از بیماری کرونا در روستای دم تنگ لنده به طور کامل توزیع شده است که این فرایند نیز در مراحل بعدی نیز ادامه خواهند داشت.

مدیر بنیاد علوی در شهرستان لنده تصریح کرد: در چند روز گذشته نیز در راستای همکاری و مشارکت با ادارات یک دستگاه سم پاش بزرگ برای اداره دامپزشکی شهرستان لنده خریداری و در اختیار این اداره جهت ضد عفونی کردن روستاها و معابر شهری قرار گرفت.

گفتنی است گروه های مختلف جهادی پس از اعلام رمز عملیات توزیعی با حضور در مناطق مختلف شهری شروع به توزیع بسته های بهداشتی به صورت خانه به خانه کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت