پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 فروردین 1399 ساعت 03:01:: شناسه خبر: 71678

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

کاهش ۵۰درصدی تصادفات جاده ای در ایام نوروز سال ۹۹/هیچ مکانی برای اسکان مسافران نوروزی در استان فراهم نشده است

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کاهش فوتی ها و تصادفات جاده ای در ایام سپری شده از نوروز امسال خبر داد.

صدای جنوب:

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ویدئو کنفرانس با  حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور و رئیس معین استان گفت:در ایام نوروز امسال با کاهش۴۶درصدی تردد خودرو در استان مواجه بودیم.
سردار انصاری افزود: در این مدت تصادفات ۵۰درصد و فوتی های ناشی از تصادف ۶۷ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان همچنین در گفت و گو با واحد خبر شبکه دنا با بیان اینکه خودروهایی که قصد آمدن به استان کهگیلویه و بویراحمد را دارند در کلیه ورودی‌ها توسط عوامل امدادی و خدماتی بهداشتی بررسی می‌شوند، گفت: هیچ مکانی برای اسکان مسافران نوروزی در این استان فراهم نشده است.
انصاری  گفت: پلیس سال نو را با در نظر گرفتن شرایط حساس کنونی جامعه و شیوع بیماری کرونا با شعار «سلامت خانواده-امنیت جامعه» شروع کرد.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های جامعه پزشکی و سایر یگان های امدادی و خدماتی استان در خصوص پیشگیری و مهار بیماری کرونا، گفت: امیدواریم با همکاری و مشارکت خوب مردم بتوانیم این مشکل را هم برطرف کنیم و به یک وضعیت مطلوب برسیم.
سردار  انصاری عنوان داشت: پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد برای ارتقاء احساس امنیت با توجه به شرایط موجود، اقدام به تقویت و افزایش گشت های انتظامی، پیشگیری و ترافیکی کرده است.
فرمانده انتظامی استان گفت: درحال حاضر امنیت مطلوبی در کهگیلویه و بویراحمد برقرار است و از شهروندان درخواست داریم پلیس را همکاری کنند و به مقررات پایبند باشند.
وی با اشاره به اینکه در ورودی همه شهرهای منتهی به استان کهگیلویه و بویراحمد نیروی انتظامی در کنار دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و سایر دستگاه ها قرار دارند و خودروها را کنترل می کنند، بیان کرد: هیچ مکانی برای اسکان مسافران نوروزی در این استان فراهم نشده است.
در پایان فرماندهی انتظامی استان از هموطنان خواست از هرگونه سفر غیرضروری به کهگیلویه و بویراحمد خودداری کنند و در صورت الزام به مسافرت، با خادمان خود در تیم های امدادی مستقر در ورودی شهرها همکاری لازم داشته باشند.

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت