پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 فروردین 1399 ساعت 04:01:: شناسه خبر: 71722

قدردانی معاون رییس جمهور از عملکرد اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

 معاون رئیس جمهور در ارتباط ویدیو کنفرانس با استاندار کهگیلویه و بویر احمد و اعضای ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در جریان آخرین اقدامات  استان در مقابله با این ویروس قرار گرفت.

صدای جنوب:
معاون رییس جمهور با تقدیر از اقدامات و عملکرد استاندار و اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با ، کهگیلویه و بویراحمد را از استانهای موفق با کمترین ابتلا به این ویروس خواند و بر پیشگیری و مراقبت بیش از پیش تاکید کرد.

حسینعلی امیری در این نشست ویدئویی با بیان اینکه این مهمان ناخوانده  زحمت‌ها و خسارات زیادی برای نقاط مختلف کشور به وجود آورد گفت: باید تلاش کرد با پیشگیری و مقابله همگانی جلوی شیوع آن را گرفت و زنجیره انتقال این ویروس را قطع کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد:تاکید رئیس جمهور این است که در این شرایط حساس  استانداران، فرمانداران و‌ روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی با همراهی و مشارکت مردم کام بزرگی در ریشه کن کردن این ویروس خطرناک بردارند.

وی از آمادگی کامل دولت برای حمایت و پشتیبانی و کمک به استان خبر داد و گفت: نیازمندیها و مطالبات استان برای مقابله با این ویروس در نشست هیات دولت مطرح و تصمیم گیری خواهد شد.
معین استان کهگیلویه و بویراحمد در ستاد ملی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تلاش مسئولان استان با تکیه بر توان داخلی و استفاده از همه ظرفیت ها را ستود و خاطر نشان کرد: در خانه ماندن و پرهیز از مسافرت‌های غیر ضرور درون شهری و برون شهری مهمترین راهکار مقابله و ریشه کن کردن این ویروس است.

استاندار کهگیلویه و‌بویر احمد نیز در ادامه با اشاره به اقدامات این استان در مقابله با ویروس کرونا، گفت:  کهگیلویه و بویراحمد با انجام ۹۲ درصد غربالگری در سطح استان از طریق سامانه ۴۰۳۰،سامانه سلامت و مراکز ۱۶ ساعته رتبه نخست کشور را از آن خود کرد.

حسین کلانتری با بیان اینکه همه بیمارستان ها و مراکز بهداشتی استان به طور کامل در حالت آماده باش قرار دارند گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون تاکنون کل مراجعات به بیمارستان‌ها ۷۸۲۶نفر بوده که با این وجود این تعداد روند کاهشی نسبت به روز‌های گذشته داشته است.

استاندار از نصب و راه اندازی  دستگاه سی تی اسکن تا هفته آینده در استان خبر داد و گفت: از همه امکانات و تجهیزات موجود برای ریشه کن کردن این ویروس و حفظ سلامتی مردم و شهروندان استفاده می کنیم.

کلانتری کنترل بیش از پیش  ترددها و افزایش غربالگری، رعایت توصیه های بهداشتی، کاهش ارتباطات اجتماعی توجه به پروتکل های بهداشتی و توجه به پویش «در خانه بمانید» را خواستار شد.

گفتنی است؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری طی ابلاغیه‌ای حسینعلی امیری را به عنوان معین استان کهگیلویه و بویراحمد در ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تعیین کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت