پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 فروردین 1399 ساعت 05:01:: شناسه خبر: 71753

احیای جاده قدیمی برای عبور و مرور موقت خودروها از شهرسرفاریاب/فرماندار چرام:گردشگران و مسافران به سرفاریاب سفر نکنند

فرماندار چرام به همراه امام جمعه و بخشدار ،اعضای شورا، فرماندهی نیروی انتظامی چرام مسئول راهداری و میراث فرهنگی چرام   از مسدود شدن جاده تنگ پیرزال بازدید کردند

صدای جنوب:

فرماندار چرام به همراه امام جمعه و بخشدار ،اعضای شورا، فرماندهی نیروی انتظامی چرام مسئول راهداری و میراث فرهنگی چرام   از مسدود شدن جاده تنگ پیرزال بازدید کردند

در این بازدید باتوجه به هجوم گردشگران و مسافران و ترافیک سنگین فرماندار چرام اعلام داشتند که مسیر باز و بانظارت نیروی انتظامی و پلیس جاده کنترل شود .

این درحالی است که مردم انتظار داشته اند مسئولین شهرستان چرام و سرفاریاب  مانع از ورود گردشگران به شهر بخش شوند اما باتوجه به مقررات امکان چنین چیزی وجود ندارد
در حالی که در چرام صدای اژیر خطر به صدا درامده سرفاریاب تاکنون جزو سالمترین مناطقی بوده است که از هجوم گسترده ویروس کرونا در امان ماند.
از زمان ازادشدن مسیر  تاکنون در میان تعجب منطقه به یک باره وجود خودروهابا پلاک غیر بومی مشاهده می شود .
فرماندار چرام به خبرنگاران گفت:با توجه به تردد خودرو در این مسیر و همچنین ملی بودن جاده امکان مسدودی کامل  وجود ندارد و در تلاش هستیم که با همکاری نیروی انتظامی  و پلیس راه کنترل خوبی در ورودی ها صورت گیرد .
دکتر هادی فتاحی اصل عنوان کرد :از مردم انتظار داریم در خانه ها بمانند و ازسفرهای غیر ضروری خوداری کنند.
وی افزود :خودروها با پلاک غیر بومی در سرفاریاب جریمه می شوند .
فتاحی تاکید کرد :گردشگران و مسافران به سرفاریاب سفر نکنند.
درراین بازدید امام جمعه سرفاریاب مقداری ماسک و دستکش بین نیروی های امنیتی و مردم توزیع کرد.
بر همین اساس و به گزارش صدای جنوبف اگرچه چرام بهشت کهگیلویه وبویراحمد روزهای بدی را می گذراند اما مدیران این شهرستان برای روزهای بحرانی تر نیز باید خود را اماده نمایند.
تعطیلات باقیمانده تا ۱۵ فروردین و گردش پذیر بودن این شهرستان و از همه مهمتر هجوم مسافران ناخوانده می طلبد اقدام قاطع تر  انجام شود تا مردم از تردد خودروها و مسافران بویژه مسافران غیربومی از شیوع ویروس منحوس کرونا در امان بماند.
احیای جاده قدیمی عبور لوله گاز که به نوعی کمربندی در سرفاریاب محسوب می شود اقدام بسیار ارزشمندی است که در این شرایط می تواند به مدد مدیران و مردم شهرستان چرام برای دوران گذر از این بیماری بیاید.
در همین زمینه انتطار است که استاندار استان و مجموعه ستاد پیشگیری از کرونا در استان به شهرستان چرام توجه بیشتری نمایند.
.
 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت