پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 فروردین 1399 ساعت 00:01:: شناسه خبر: 71921

تشدید سخت گیری ها در راستای مقابله با کرونا در کهگیلویه/همه پای کار هستند/تصاویر سخن می گویند

مشاهدات خبرنگار صدای جنوب از پست غربالگری فیلگاه حاکی از تشدید سخت گیری بر ورود خودروها می باشد. نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج در هماهنگی باهم با قاطعیت از ورود  خودروهای غیربومی جلوگیری می کنند. 

صدای جنوب:

کهگیلویه که هرساله پذیرای سیل جمعیت مسافران در این ایام بود و با میهمان نوازی مردم این دیار و برنامه ریزی دستگاه هایی چون هلال احمر و میراث فرهنگی خدمات ارزنده ای به آنها میداد اما در نوروز امسال به سبب ‌‌شیوع ویروس کرونا عملا هیچ برنامه ای برای خدمات رسانی به مسافران نداشته است.

در همین زمینه ستاد پیشگیری از کرونا ویروس در کهگیلویه این روزها فعال تر از همیشه درحال خدمات رسانی شبانه روزی به مردم برای جلوگیری از شیوع و گسترش این ویروس منحوس است و بیشتر از همه هلال احمر، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و نیروی مقاومت بسیج زیر نظر فرماندار ‌شهرستان وظیفه آنها مهم و حیاتی است. متاسفانه  در روزهای اخیر شاهدیم که مسافران  غیربومی بار سفر رابسته اند و بی توجه به دستورات مسئولان وارد کهگیلویه میشوند و همین امر مشکلات زیادی را به وجود آورده است که خوشبختانه با مصوبات قاطع در روزهای اخیر شاهد کاهش محسوس خودروهای غیربومی در شهرستان هستیم.

مشاهدات خبرنگار صدای جنوب از پست غربالگری فیلگاه حاکی از تشدید سخت گیری بر ورود خودروها می باشد. نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج در هماهنگی باهم با قاطعیت از ورود  خودروهای غیربومی جلوگیری می کنند.

روزانه ۱۰نفر از پرسنل و داوطلبان  هلال احمر نیز بصورت شبانه روزی ضمن چک نمودن علائم بهداشتی از جمله تب و سایر علامت ها و گزارش دقیق به ماموران بهداشتی و نیروهای نظامی مانع ورود مسافران مشکوک مبتلا به کرونا می شوند.

در همین زمینه فرماندار کهگیلویه از تشدید سخت گیری ها در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

علیرضا اتابک به خبرنگار صدای جنوب گفت: از اول بیماری کرونا تمیهدات لازم به اقتضای موقعیت گرفته شد و تلاش شد تا بهترین تصمیمات گرفته شود.

وی افزود: از امروز نیز تصمیم گرفته شد که ورود و خروج ها در مبادی شهرها را با جدیت بیشتری دنبال کنیم و چنانچه پلاک غیر بومی دیده شود به پارکینک انتقال دهیم و برای آنها جریمه در نظر بگیریم.

اتابک ادامه داد: امسال در شهرستان چیزی تحت عنوان سیزده به در نداریم و در صورت مشاهده هرگونه‌ تجمع انسانی شدید برخورد خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه تاکید کرد: جهت احترام به سلامتی دیگر هموطنان در شهرهای دیگر خروج از شهرستان نیز با حساسیت بیشتری انجام می شود.

اتابک تصریح کرد: همه مردم باید به سمت فاصله اجتماعی حرکت کنند و در صورتی که مجبور بودند در جایی مانند صفوف نانوایی حضور پیدا کنند فاصله ها را رعایت کنند.

وی با تشکر از مردم و شورای سلامت و هلال احمر ود همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی تاکید کرد: مردم تا الان همکاری خوبی داشتند و انشالله این ایام را نیز در خانه بمانند تا این بیماری ریشه کن شود.

بر همین اساس تا لحظه ارسال خبر بیش از  دویست خودرو که از مبدا شیراز و استان خوزستان آمده  بودند با قاطعیت از ورود آنها به دهدشت جلوگیری شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت