پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 فروردین 1399 ساعت 00:01:: شناسه خبر: 72111

۷سین پاسداری…

سلام و ……. و سیر و سلوک در رکاب امیر کشور عشق تا طلوع خورشید حجاز هفت سین پاسداری است، چه بخواهیم و چه نخواهیم پاسداران حقیقت این مسیر را خواهند رفت.

صدای جنوب:

 لیلا حسین‌زاده- شنیده بودیم که حنظله از حجله عروسی به خط مقدم جبهه اسلام رفت و تا بستر شهادت هجرت کرد، گفته بودند که بوده‌اند ایثارگرانی در رکاب پیامبر، در کنار امام علی (ع) و در کربلای حسین (ع)، از دنیا بریدند و از جان دست کشیدند.
در روایت هاست که شب عاشورا اصحاب حسین (ع) مظلوم بودند و خوشحال و مقتدر،
در جبهه صدر اسلام از خودگذشتگی یاران حق را که گاهی خود تشنه بودند ولی درصدد بودند تا آب موجود را به دیگری برسانند، مکرر شنیدیم و این جدایی از داستان سقای کربلا هست و قص علی هذا…و می‌گفتیم مگر می‌شود و چگونه ؟؟؟ تا اینکه همه تاریخ در وسعتی دیگر در کربلای ایران تکرار شد اما آنقدر یا رنگ جفا پاشیدند یا برچسب تهمت زدند که قصه پدران خودمان را هم با تردید گوش می‌دادیم.

و زخم های برجای مانده از جبهه چند سال پیش را باور نمی کردیم و از طرف دیگر که می خواستند حقیقت جنگ را و حدیث پاسداری را به ما یاد دهند آن قدر آرمانی و ایده‌آل با ما صحبت کردند که فکر می‌کردیم حسین خرازی، ابراهیم همت، صیادشیرازی، جواد هرمزپور، هدایت الله طیب و دیگر شهدا اصلا از آسمان آمدند و رفتند و یک روز روی این زمین نبودند.

باز برای فاصله گذاری نسل ما با تردید آفرینی گروه اول تفاوت فقط تا حدی در نیت‌ها بود اما هیچ گاه فکر نکردیم که ای دل غافل، آن عارفان مجاهد مسلح و سنگرنشینان زاهد و قهرمانان نبرد و نیایش و مظاهر خشم و عطوفت(اشدعلی الکفار  و رحما بینهم) که در کردستان،گنبد و پاوه سرشان بریده شد و یا در تهران و جاهایی دیگر ناجوانمردانه ترورشان کردند و وقتی خودشان را در خانه نیابند، زن و فرزندانشان را سر می‌بریدند و می برند، اصلا همین پاسداران زمینی همسایه و کنار ما هستند، فقط موقعی که رفتند متوجه می شویم.

پاسدار از همین مردم است به درجه‌های روی دوششان نگاه نمی‌کنند و به مسئولیتی که بر دوش دارند نگاه می کنند و نگاه ما هم باید به پاسدار همین باشد به درجه‌هایشان نگاه نکنیم به این نگاه کنیم که اگر نبودند کشور نبود راستی این حرف ما نیست حرف امام بود و حرف امامین انقلاب.

البته آن قدر در چشم ملت عزیزند که نه دوست داریم غمی را بر چهره شان و نه خطایی را در رفتارشان نه تساهلی در گفتمان انقلابی شان پاسدار محافظه کار نداریم و اگر شما دیدید حسابش را جدا کنید از اصل پاسداری، چرا که وحشت استکبار و امید مستضعفین به پاسدار انقلاب اسلامی است نه به یک سازمان پر ساز و برگ.

قوام پاسداری به اراده‌هایی محکم و نیت‌های صادق و عرفان‌های حقیقی است که نمونه‌اش به تعبیر شهید بهشتی در بازی دراز بود و ما می گوییم در سراسر جبهه‌ها. به لطف خدا هم اکنون هم این تدین و تقید در سپاه پاسداران و آحاد پاسداران بیش از پیش ساری و جاری است، هر روز از اردوگاه سپاه و لشکر پاسداران صدای اذان و شهادت طنین زیارت عاشورا و هق هق گریه همراه با غرش موشک‌ها بر سر استکبار به گوش می‌رسد، پاسدار شهید حججی از نسل جدید و سردار دل ها قاسم سلیمانی از نسل عاشورایی پاسداران، دو نمونه راستین پاسداری است.

اینها هر روز به یک بهانه مورد هجوم بی امان چپ و راست داخل و شرق و غرب خارج هستند و مظلوم .همانند خود انقلاب اسلامی که امروز در جهان مظلوم هست اما مقتدر، گناه انقلاب نیست که انقلابیون  مظلوم واقع شده‌اند و گناه سپاه نیست که پاسدارانش مورد هجمه هستند، حق در تاریخ بشریت تا بوده مظلوم بود سرگذشت پیامبران و امامان معصوم همین بود، سخن حق همیشه بر گوش دنیاپرستان سنگین می‌آمد و امروز نیز چنین است که پاسداران باید در میان زر و زور و تزویر پرچم ایمان و انقلاب را برافرازند.

سلام، سجاده، سحر ، سلاح، ستاره، ساحل و سیر و سلوک در رکاب امیر کشور عشق تا طلوع خورشید حجاز هفت سین پاسداری است، چه بخواهیم و چه نخواهیم پاسداران حقیقت این مسیر را خواهند رفت.

پاسداران فرزندان راستین این امت و صادق ترین چهره های حزب‌الله هستند، مدتی است غیر از مرز و عقیده و منطقه سیل و زلزله و بیماری هم عرصه خدمت پاسداران شده که آزمونی دیگر است برای پاسداری و صد البته که سرافرازانه در میدان حضور دارند.

فرصت را غنیمت و این روز را به پاسداران عرصه سلامت هم باید در این روزها تبریک گفت. عزم‌تان در راه خدمت جزم باد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت