پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 فروردین 1399 ساعت 00:01:: شناسه خبر: 72115

آغاز امیدوار کننده دادستان عمومی وانقلاب کهگیلویه/سعادتیان:حفظ سلامت مردم در اولویت است/درخواست مردمی در روزهای کرونایی

عبدالله سعادتیان دادستان عمومی وانقلاب کهگیلویه تنها یک روز پس از جلسه معارفه خود ابتدا در محل پست غربالگری شهرستان در فیلگاه حضور یافت و سپس همراه با سرهنگ محقق زاده فرمانده نیروی مقاومت بسیج کهگیلویه ، اسفندیار برخه شهردار دهدشت از سطح این شهر بازدید و از نزدیک بر چگونگی فعالیت صنوف فعال در روزهای کرونایی نظارت نمود.

صدای جنوب:

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهگیلویه در حاشیه این بازدید با بیان مطلع بودن از ضرر و زیان بازاریان  از لحاظ اقتصادی به سبب ویروس کرونا گفت:ولی در این شرایط سلامت وامنیت مردم مهم تر است.

عبدالله سعادتیان افزود؛از نزدیک اقدامات شهرداری را رصد کردم و از شهردار به خاطر رفع موانع در پیاده روها، تعطیلی بازار، ترمینال واقدامات صورت گرفته تشکر میکنم.

وی خطاب به شهردار گفت؛ اقدامات خود را در جهت سلامتی مردم ادامه دهید وجهت رفاه حال شهروندان اگر جایی نیاز به حضور دستگاه قضایی بود ورود میکنیم.

دادستان کهگیلویه در پایان از مردم وکسبه بخاطر همکاری با شورای سلامت وتعطیلی کسب و کار خود جهت سلامت شهرستان تقدیر وتشکر نمود.

اسفندیار برخه نیز گفت؛ درپی شیوع بیماری کرونا شهرداری دهدشت ترمینال، بازار روز وبازار شب،بازار جمعه، آرامستان ها، را تعطیل وضمن جمع اوری موانع معابر شهری راضدعفونی نمود.

شهردار دهدشت عنوان کرد؛ تمام موانع در پیاده روها جمع اوری شده وپیاده روها کاملا پاک سازی شد.

برخه افزود؛ در ایام تعطیلی بازار به خاطر بیماری کرونا شهرداری دهدشت اجاره یک ماه را از مستاجرها دریافت نخواهد کرد.

وی ادامه داد؛ ازدادستان و  مردم دهدشت تشکر میکنم ومصوبات شورای سلامت را اجرایی خواهیم کرد.

بر پایه گزارش صدای جنوب اگر چه در روزهای اخیر شاهد اقدامات قاطع تری از سوی شورای تامین شهرستان هستیم و ورود دادستان محترم به مسائل این روزهای جامعه نیر  امیدوار کننده است و از سویی برخی کسبه نیز با تعطیلی بازار دچار ضرر شده اند  اما نباید فراموش کنیم کالاهای اساسی وبرخی از صنوف مثل میوه فروشان بر قیمت های خود افزوده اند و هزینه مردم که بیشتر انها نیز از حداقل درامد برخوردار هستند و یا در این شرایط اصلا درامدی ندارند کمرشکن شده است لذا می طلبد که همه متولیان نظارت بیشتر و دقیق تری اعمال تا مردم متحمل فشار کمتری شوند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت