پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 فروردین 1399 ساعت 01:01:: شناسه خبر: 72116

در راستای کنترل و پیشگیری از کروناویروس‌‌؛

ممنوعیت طبیعت گردی سیزده به در، دراستان کهگیلویه وبویراحمد !!!

امسال به دلیل وضعیت پیش آمده ( بیماری کرونا ) اجازه رفتن به سیزده بدر داده نخواهد شد و خروج از شهر ها در آن روز ممنوع می باشد ، تا اینکه انشاالله با ریشه کن کردن این ویروس ، فرصت دیگر حاصل و شهروندان عزیز استانمان مجدداً از طبیعت خوب و خدادادی استان بهره ببرند.
صنوف غیر ضرور که باید تعطیل شوند تا پایان طرح اجازه فعالیت ندارند و واحدهای صنفی متخلف نیز پلمپ می شوند.

صدای جنوب:

سردار“مهدی انصاری” ؛ فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در راستای پیاده سازی تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، پلیس استان همزمان با سایر استان ها از صبح جمعه ۸ / ۱ / ۹۹ ، طرح کنترل تردد خودروها در مدخل ورودی و خروجی شهرهای استان و همچنین کنترل بازار و صنوف را با اهتمام و جدیت هرچه تمام تر اجرا می نماید .

این مقام ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد : لازم است برای آگاهی و اطلاع مردم عزیز استان مان و همچنین مسافران ، نکاتی به سمع و نظر برسد .

سردار انصاری خاطر نشان کرد : نظر به اینکه کنترل ورودی به شهرها و همچنین درون شهرها از مطالبات مردم عزیز استانمان بوده ، فلذا پلیس به این مطالبه به حق مردم پاسخ و بنا دارد :

۱ – نسبت به ورود خودروهای پلاک غیر استان به درون استانمان جلوگیری و در صورتی که راننده اظهار دارد اهل استان کهگیلویه و بویراحمد هستم : می بایست کارت ملی خود را ارائه تا پس از مطابقت با پلاک خودرو و اثبات اصالت اجازه ورود داده شود.

۲ – درصورت مشاهده هرگونه خودرو دارای پلاک غیر استان در سطح ( مسافر ) ، پلیس وظیفه دارد ؛ نسبت به هدایت و خارج کردن وسیله نقلیه به خارج استان اقدام، در صورت مقاومت از طریق راننده یا سرنشینان، به عنوان تخلف و سرپیچی از دستور پلیس ، خودروی آنها برای مدت یک ماه توقیف و مبلغ پانصد هزار تومان جریمه نقدی اعمال می گردد.

۳- صنوف غیر ضرور که باید تعطیل شوند تا پایان طرح اجازه فعالیت ندارند و واحدهای صنفی متخلف نیز پلمپ می شوند.

۴ – علاوه بر شعار در خانه بمانیم می خواهیم بگوییم به خانه برگردید ( منظور هم استانی هایی هستند که به مسافرت رفته اند)

۵ – با توجه به اینکه در سنوات گذشته، مردم عزیز استان ، برای استفاده از طبیعت در روز سیزده بدر از خانه خارج می شدند و به تفرجگاه ها و نقاط دیدنی استان سفر می کردند اعلام می گردد ؛ امسال به دلیل وضعیت پیش آمده ( بیماری کرونا ) اجازه رفتن به سیزده بدر داده نخواهد شد و خروج از شهر ها در آن روز ممنوع می باشد ، تا اینکه انشاالله با ریشه کن کردن این ویروس ، فرصت دیگر حاصل و شهروندان عزیز استانمان مجدداً از طبیعت خوب و خدادادی استان بهره ببرند.

۶- با توجه به به اینکه اجرای جدی این طرح ، از مطالبات به حق مردم بوده ، مستلزم مشارکت مردم است ؛ لذا از مردم عزیز نوع دوست و متعهد استانمان ، استدعا دارم؛ برای اجرای هر چه بهتر، با پلیس استان همانند گذشته همکاری لازم را به عمل آورند، انشاالله….

به امید از بین رفتن این ویروس منحوس از استان ، کشور عزیزمان ایران و همه نقاط عالم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت