پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 فروردین 1399 ساعت 04:01:: شناسه خبر: 72164

فراخوان مسابقه استانی عکس «در خانه می مانیم» توسط حوزه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد

واحد آموزش حوزه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد در راستای فرهنگ مقابله با گسترش زنجیره ویروس کرونا مسابقه عکس با عنوان «در خانه می مانیم» برگزار می‌کند.

صدای جنوب:

اسحاق آقایی  اظهار کرد: واحد آموزش حوزه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد در راستای فرهنگ مقابله با گسترش زنجیره  ویروس کرونا مسابقه عکس با عنوان «در خانه می مانیم» برگزار می‌کند.

وی گفت: از همه عکاسان اعم از حرفه‌ای و آماتور و علاقمندان به عکاسی دعوت می شود با این رویداد استانی همراه و همیار شوند امید است آثار ارسالی به دبیرخانه این مسابقه ضمن پرداختن به این موضوع مهم از زوایای مختلف اثرگذاری لازم را در سطح جامعه داشته باشند.

آقایی افزود: موضوعات مسابقه شامل: کلیه فعالیتهای مربوط به در خانه ماندن سرگرمی، بازی و تفریح، مطالعه، بهداشت فردی آشپزی، کلاس های آنلاین، همکاری در فعالیتهای خانه و… شامل موضوعات است.

وی به مقررات اشاره کرد و گفت: شرکت برای همه ی علاقه مندان آزاد است آثار می توانند با دوربین عکاسی و یا موبایل تهیه شده باشند تصمیم در موارد پیش بینی نشده به عهده برگزار کننده است شرکت در این مسابقه به منزله پذیرش کلیه قوانین و مقررات مسابقه می‌باشد و علاقمندان در هربخش فقط می‌توانند حداکثر۷عکس ارسال کنند.

آقایی به جوایز اشاره کرد و گفت: در بخش موبایل سه برگزیده هر کدام٢٠٠هزارتومان در بخش دوربین عکاسی نفر اول یک میلیون تومان و نفر دوم ۷۰۰ هزار تومان و به نفر سوم پانصد هزار تومان تعلق می‌گیرد.

وی گفت: تقویم مسابقه آخرین مهلت ارسال ۲۵ فروردین زمان داوری۲۷ فروردین شرایط ارسال عکسهای بخش موبایل به شماره ۰۹۱۷۳۴۱۱۰۸۰ واتساپ شود و عکسهای بخش دوربین به ایمیل shaghaghaei20@gmail.comارسال شوند و گروه داوران حسن غفاری، حسن فتاحیان و اسحاق آقایی هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت