پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 فروردین 1399 ساعت 13:01:: شناسه خبر: 72171

پرستار کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت

کهگیلویه و بویراحمد هم اولین پرستار را تقدیم سلامت مردم ایران کرد.

به گزارش صدای جنوب ، سعادت شکیبایی پرستار کهگیلویه و بویراحمدی  در اثر ابتلا به ویروس کرونا شب گذشته جان خود را از دست داد.

 این پرستار سوپروایزر که آموزش کادر پرستاری را انجام می داد شب گذشته بعد از هشت روز تحمل درد و رنج ناشی از این بیماری در بخش ای سی یو بیمارستان شهید جلیل یاسوج به لقای الهی پیوست.

تکمیلی///////

سعادت شکیبایی پرستار کهگیلویه و بویراحمدی بعد از سال‌ها خدمت در لباس سفید پرستاری و بازنشسته شدن، به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

محروم شکیبایی سال‌ها در مسئولیت بخش سوختگی و سوپروایزر بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خدمت کرد که بعد از بازنشستگی به عنوان مربی دانشجویان رشته پرستاری نیز فعالیت داشت.

برخی از رسانه‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد خبر از بازگشت به کار مرحوم شکیبایی به صورت داوطلبانه بعد از شیوع کرونا ویروس خبر دادند که این موضوع در گفت‌وگو با مدیر داخلی بیمارستان شهید جلیل یاسوج تکذب شد.

علی اصغر بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج افزود: مرحوم سعادت شکیبایی بازنشته بوده و با بیمارستان هیچ گونه همکاری نداشته است و اما در این بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت