پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 فروردین 1399 ساعت 02:01:: شناسه خبر: 72345

بررسی علت فرسایشی شدن بیمارستان چرام و تکمیل تأسیسات بیمارستان شهرستان بهمئی

مکاتبات پی درپی، نشست ها و پیگیری های مستمر نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ همچنان ادامه در روزهای کرونایی ادامه دارد.

صدای جنوب:

در  راستای عملیاتی شدن بیمارستان های دو شهرستان بهمئی و چرام جلسه ای در وزارت بهداشت و درمان با حضور معاونان تاثیر گذار وزارتخانه پیرامون ادامه کار احداث بیمارستان چرام و بررسی علت فرسایشی شدن آن، تخصیص اعتبار برای تکمیل تأسیسات و آسانسور بیمارستان شهرستان بهمئی تشکیل شد.
سردار هاشمی پور در این نشست گفت: مقدمات کار برای شروع و ادامه عملیات اجرایی بیمارستان لنده با کمک دانشگاه علوم پزشکی فراهم شده و بیمارستان شهرستان بهمئی بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که خوشبختانه بخش عمده ای از تجهیزات پزشکی و درمانی با پیگیری های قبلی تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان گردیده است که صمیمانه سپاسگزارم. و از بابت تاخیرات بوجود آمده در احداث بیمارستان شهرستان چرام علیرغم تأمین اعتبارات اولیه گله مندم که بارها شکوائیه مردم را نیز اعلام داشته ام.
سردار هاشمی پور شروع عملیات اجرایی مرکز بهداشتی و درمانی چرام را با توجه به تغییر نقشه های اجرایی و تأمین اعتبار صورت گرفته از بیستم فروردین ماه سال جاری اعلام کرد.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ مشکل اصلی بیمارستان بهمئی را کمبود سیستم تأسیساتی و آسانسور دانست و اظهار داشت: خوشبختانه در این جلسه مقرر گردید معاونت توسعه و منابع وزارت اقدام به تأمین اعتبار نماید که بحران بوجود آمده ضرورت اقدام عاجل مورد انتظار مردم شهرستان بهمئی است.
نایب رئیس کمیسیون انرژی ضمن طلب دعای خیر در حق همه مبارزان با ویروس کرونا گفت:
لازم می دانم از زحمات بی شائبه و طاقت فرسای همه کسانی که در راستای کنترل و درمان بیماری کرونا گام بر می دارند خصوصاً دانشگاه علوم پزشکی، پزشکان، کادر و پرسنل دانشگاه، مراکز تابعه، صدا و سیما، اصحاب رسانه، نیروهای مسلح اعم از سپاه، بسیج، ارتش و همه نیروهای خدوم نظامی و انتظامی، هلال احمر، وزارت کشور و همه ی ادارات، سازمانها،وزارت کشور و همه ی ادارات، سازمانها و عزیزانی که به هر نحو ممکن در این مبارزه سهیم هستند صصمیمانه تشکر و قدردانی نمایم و اجر و سلامتی شان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت