پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 فروردین 1399 ساعت 12:01:: شناسه خبر: 72523

۱۳ بدر مردم کهگیلویه در حصار امن خانه

ویروس منحوس کرونا روز طبیعت خارج از خانه‌ها در کمین سلامت مردم نشسته است

  • صدای جنوب:
    ویروس منحوس کرونا روز طبیعت خارج از خانه‌ها در کمین سلامت مردم نشسته است.

هر ساله ۱۳ فروردین خانواده‌ها به دل طبیعت پناه می‌بردند تا در کنار یکدیگر و در جمع‌های خانوادگی روز مفرح و به یادگار برای نوروز خود رقم بزنند.

در این روز کمتر کسی در خانه می‌ماند و از این فرصت با هم بودن و لذت از طبیعت بهاری استفاده نکند.

اما امسال مهمان ناخوانده و منحوس کرونا که روال عادی زندگی مردم را بر هم زده خارج از هر خانه‌ای در کمین سلامت خانواده‌ها نشسته و مردم را به خانه‌نشینی مجبور کرده است.

ممنوعیت تردد در ورودی‌های شهرها در حالی است که چنین روزی طی سال‌های گذشته ترافیک سنگین از خودروها بود و بسیاری نیز از ۱۲ فروردین راهی طبیعت شده تا در روز طبیعت با خیال راحت به برنامه‌های تفریحی خود مشغول شوند.

با وجود دلتنگی برای طبیعت بهاری و بهره بردن از هوای تازه اما به خاطر اهمیت سلامت خانواده و جامعه امسال ۱۳ فروردین در خانه ماندیم تا کرونا بدر شود.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه برای تأمین سلامت جامعه و قطع زنجیره انتقال کرونا حضور مردم در مناطق گردشگری و تفریحی ممنوع شده است، اظهار داشت: ورودی و خورجی‌های شهر با تدابیر شدید کنترل می‌شود.

علیرضا اتابک گفت: تشدید نظارت با کمک پلیس راهور، نیروی انتظامی و بسیج در حال اجراست و اجازه تردد به هیچ خودرویی داده نمی‌شود.

وی اضافه کرد: حضور در طبیعت شاید برای لحظاتی خوشی به همراه داشته باشد اما عواقب خطرناک ناشی از آن در انتقال ویروس متوجه همه مردم است و پشیمانی دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت